Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خطاب به دریانوردان کشتی پتونیا بازگشته از ونزوئلا گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شما افتخار آفریدید. تاریخ انتشار: 21:40 - 22 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۰۰۸

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کاپیتان گوهردهی ضمن خدا قوت به فرمانده و تمامی دریانوردان کشتی پتونیا بازگشته از ونزوئلا گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شما افتخار آفریدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: کاری که شما دریانوردان انجام دادید، کار بزرگی بود و جمهوری اسلامی ایران به شما و همکارانی که در این کشتی بودند، افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اقدامات مذبوحانه آمریکا برای اخلال در تجارت ایران و ونزوئلا ؛ از «تلاش برای پرداخت رشوه به ناخدایان ایرانی» تا «تنظیم شکوائیه برای توجیه راهزنی دریایی»

وی تصریح کرد: حرکت شما جهادی بود و انشاالله تمام کارکنان به تأسی از این خط شکنی و مسیری که در جبهه اقتصادی کشور باز کردید، بتوانند موفق باشند و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را که عنوان ملی دارد روز به روز موفق‌تر و سربلندتر کنند.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کاری که شما عزیزان کردید در سابقه تاریخ کشور می‌ماند و نام شما هم برای کشتیرانی و هم برای جمهوری اسلامی ایران با افتخار ثبت خواهد شد و جاودانه خواهد ماند.

فرمانده کشتی پتونیا گفت: افتخار می‌کنیم که این اقدام، موجب غرور ملی شد، به خصوص اینکه در این سفر به محض دریافت پیام مقام معظم رهبری حس غرور ملی و پیام‌های دیگری که از نهاد‌های مختلف دریافت کردیم موجب خرسندی تمام دریانوردان این کشتی شد.

کاپیتان گوهردهی خاطرنشان کرد: این اقدام با عزم جدی و تلاش تیمی و حمایت کارکنان خشکی و همچنین تلاش شبانه‌روزی دریانوردان این کشتی صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای که علیه این کشتی صورت گرفت، گفت: با سرمهندس کشتی جلساتی داشتیم تا دریانوردان و کشتی را با آسودگی خاطر به مقصد برسانیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رهبر انقلاب کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مدیرعامل کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آقای رئیسی و رانیل ویکرماسینگه، رؤسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری امضا کردند.

این اسناد همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» است.

دیگر خبرها

  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است