Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بورس اطلاعیه عرضه اولیه شرکت صنعتی زر ماکارون را به شرح زیر اعلام کرد:

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می‌رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ تعداد ۱۹۲ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت “صنعتی زر ماکارون” به عنوان پانصدوسی و هشتمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر” گروه و طبقه “سایر محصولات غذایی” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “غزر” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    غزر چقدر نقدینگی می خواهد؟ بر این اساس در روز چهارشنبه، هر کد حقیقی و حقوقی می‌تواند حداکثر ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۳،۷۷۵ تا ۳،۹۷۵ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن ۵۹۶،۲۵۰ هزار تومان خواهد بود.
در صورتی‌که ۴،۵۰۰،۰۰۰ کد مشارکت داشته باشند به هر کد حدودا ۳۵ سهم معادل ۱۴۰،۰۰۰ تومان تخصیص می‌یابد.   غزر چند درصد سود می‌دهد؟ باتوجه به کوچک بودن غزر و تعداد کم سهامی که به هر کد معاملاتی می‌رسد و با عنایت به عرضه‌های اولیه اخیر پیش‌بینی می‌شود غزر در فاز اول تا ۱۰۰ درصد سود داشته باشد

منبع: فرارو

کلیدواژه: عرضه اولیه غزر عرضه اولیه بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این خودرو فقط یک طرح اولیه نیست و به بازار عرضه می شود.

شرکت چینی دانگ فنگ کمپین بازاریابی وسیعی برای اس یو وی لوکس چهار موتوره M-Hero917 انجام داد که سال گذشته به طور داخلی عرضه و اخیرا در سوییس معرفی شده است. اکنون شرکت یک کمپین پر زرق و برق تر برای نسخه 4 در 4 به راه انداخته است. این خودرو که M-Hunter نام گرفته طراحی جالبی دارد که کابین آن از اسکلتی فلزی تشکیل شده است. این فقط طرح اولیه نیست و احتمالا در نهایت به گرانترین خودروی آفرود حافظ حمیط زیست در نمایشگاه اتومبیل چین امسال تبدیل شود.

M-Hunter از لحاظ رنگ و اسکلت نمایان بدنه یادآور خودروی Brabus900 Crawler است اما از آن اسپرت تر است.

یک آژانس خبری چینی مدعی است گشتاور این وسیله نقلیه برقی از تمام خودورهای فعلی ساخت این کشور بیشتر است. همچنین خودروی مذکور بسیار گرانتر از یک وسیله نقلیه آفرود معمول چینی خواهد بود.

کد خبر 6086260 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی