Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@12:23:44 GMT

طرز تهیه کراکت بادمجان و سیب زمینی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۷۱۲

طرز تهیه کراکت بادمجان و سیب زمینی

کراکت بادمجان در عرض ۳۰ دقیقه تهیه می‌شود. کراکت بادمجان و سیب زمینی و کراکت مرغ و بادمجان جمله غذاهای محبوب خیابانی در ایتالیا هستند.

طرز تهیه کراکت بادمجان و سیب‌زمینی که یک غذای ساده با بادمجان و سیب زمینی و پنیر پیتزا است را در مطلب زیر بخوانید.

مواد لازم

بادمجان: ۴عدد کباب شده

جعفری ساطوری شده: ۳ الی ۴ قاشق غذاخوری

سیب زمینی: ۳ عدد

پنیر پارمزان رنده شده: ۷۰ گرم

نمک و فلفل سیاه: به مقدار دلخواه

پودر سوخاری: ۲۵۰ گرم

روغن مایع: به مقدار لازم

سیر له شده: ۴ حبه

پنیر پیتزا: ۲۰۰ گرم

آرد سفید: ۷۰ گرم

تخم مرغ: ۳ عدد

طرز تهیه

برای درست کردن کراکت بادمجان ابتدا سیب زمینی‌ها را بپزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فاصله باید بادمجان‌ها را روی گاز یا منقل کبابی کنید. سپس اجازه دهید بادمجان‌های کبابی خنک شوند و پوست آن‌ها را جدا کنید. بادمجان کبابی پوست گرفته شده را ساطوری و له کنید.

بعد از پخته شدن سیب زمینی‌ها آن‌ها را رنده کرده و با بادمجان‌های ساطوری شده مخلوط کنید. جعفری ساطوری شده، سیر له شده، پنیر پیتزا و پنیر پارمزان رنده شده و نمک و فلفل سیاه را هم اضافه کنید.

تمام مواد را خوب با هم مخلوط کنید. دو عدد تخم مرغ را خوب بزنید و به مواد کراکت بادمجان اضافه کنید و باز هم بزنید. مایه به آماده شده نباید به دست بچسبد. اگر مایه چسبناک بود تخم مرغ سوم را هم بشکنید، هم بزنید و به مواد داخل مایه کراکت اضافه کنید.

از مایه کراکت بادمجان به اندازه یک گردو جدا کنید، در آرد سوخاری خوب بغلتانید، کمی کف دست پهن کنید یا به همان صورت گرد شده در روغن مایع داغ سرخ کنید. مقدار روغن در ماهیتابه باید به اندازه‌ای باشد که کراکت در روغن غوطه‌ور شود. کراکت را با خیارشور، زیتون و سایر مخلفات سرو کنید. ایتالیایی‌ها معمولا کراکت بادمجان را با انواع پاستا و اسپاگتی یا نان سرو می‌کنند.

 

منبع: مجله کوروش

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیب زمینی کراکت سبک زندگی پارسی خبر بادمجان و سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی،، ادامه داد: اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در استادیوم آزادی مایه افتخار بود و به این معناست که مردم ما دلداده خدا هستند.

به گزارش امتداد، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به شب‌های قدر، گفت: امشب اولین شب قدر است. در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده که ماه رمضان سرور ماه‌ها و شب‌های قدر سرور شب ها است.

وی با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی،، ادامه داد: اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در استادیوم آزادی مایه افتخار بود و به این معناست که مردم ما دلداده خدا هستند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به تصادفات نوروزی، افزود: آمار کشته‌های تصادفات برای ما بسیار سنگین است؛ از خداوند می‌خواهیم ان شاءالله در سال جدید حوادث تصادف را نداشته باشیم.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: مشکل اقتصادی از جمله مشکلات کشور است و تمام نامگذاری های اخیر رهبر انقلاب در این راستاست. «جهش تولید» مقوله مهمی است که با اجرایی شدن آن همه شاخص‌های اقتصادی تغییر می‌کند و خروجی این مهم ایران سربلند و عزتمند است.

وی با بیان اینکه تولیدات داخلی باید قابل رقابت با تولیدات خارجی باشد، تصریح کرد: حداقل انتظار از مسؤولان این است که امر تولید را تسهیل کنند. مردم به تولیدات داخلی بها دهند.

خاتمی با اشاره به روز جمهوری اسلامی، گفت: امام راحل فرمودند اگر اسلام را می‌خواهیم باید «جمهوری اسلامی» را حفظ کنیم.

وی با اشاره به تحولات غزه افزود: طو فان الاقصی در طول تاریخ ۷۶ ساله رژیم صهیونیستی بی سابقه است. این روزها رژیم اسراییل در تلاش است که بگوید که شکست نخورده اند در حالیکه شکست بزرگی را متحمل شده اند.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: ابتکار عمل به دست شبکه مقاومت است نه در اختیار صهیونیست‌ها لذا جنایت‌های آنان در غزه نشان از استیصال این رژیم غاصب است.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: مقاومت یک محور بود اما در حال حاضر مقاومت تبدیل به یک شبکه شده است که نیورهای مقاومت در منطقه هماهنگ با یکدیگر عمل می‌کنند و ان شاءالله نتیجه این هماهنگی نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی توان شکست مقاومت را ندارد و به فضل خدا در آستانه ناتوانی کامل است، گفت: در حال حاضر مقاومت حرف اول در منطقه را می‌زند. مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنا بر بشارت قرآنی پیروزی از آن مقاومت است. (سوره بقره آیه ۲۰۴)

خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: جنایات رژیم وحشی صهیونیستی جنایاتی بی بدیل است. جنایاتی که زبان از گفتن شرم دارد.

خاتمی یادآور شد: قصه روز قدس امسال قصه دیگری است و به فضل خدا هفته آینده با حضور در راهپیمایی روز قدس به زنان و مردان نستوه غزه خدا قوت می‌گوئیم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی روسیه، عنوان کرد: ما ترور را در همه جای دنیا محکوم می‌کنیم. داعش چیزی جز آمریکا نیست. تولید کننده داعش آمریکاست. داعش یک تشکل آمریکایی و اسرائیلی است.

آیت الله خاتمی با طرح این سوال که چرا با گذشت ۱۸۰ روز از جنایات در غزه، داعش کم‌ترین تحرکات را برای مقابله با این جنایات ندارد، تصریح کرد: داعش ساخته و پرداخته آمریکاست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود
  • طرز تهیه کوکو مکزیکی
  • سکوت وزارت بهداشت مایه شرمساری است
  • راز‌هایی درباره کیک پنیری که تا بحال نشنیده‌اید
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)
  • ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند