Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که شرکت نیسان بسیار درگیر برنامه‌ریزی برای معرفی اتومبیل الکتریکی کراس‌اوور در هفته آینده یعنی Ariya است. این خودرو یکی از اولین نام‌های جدید دنیای اتومبیل برای برند نیسان است که طی سال‌های اخیر به مرحله معرفی رسمی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو شرکت نیسان تصمیم گرفت تا با انتشار ویدئویی مخاطبان خود را به دنبال کردن اخبار مربوط به Ariya تشویق کند.

در این ویدئوی ۳۹ ثانیه‌ای خودروی جدید شرکت نیسان با قدرت به تصویر در آمده و طراحان آن را با خلاقیت بالا به نمایش گذاشته‌اند. چنین ویدئویی به کاربران اجازه داده تا اولین نما از خودروی کراس‌اوور تمام الکتریکی نیسان را به چشم ببینند. خودروی Ariya در این ویدئو لحظاتی را در برف سپری می‌کند و سپس به منظره‌ای با برگ‌های خشک و پاییزی می‌رسد. تصویربرداران همچنین با استفاده از دوربین‌های مرور زمان تصاویری را ضبط کرده‌اند که طی آن برف‌های محیط آب می‌شوند و صحنه به محیطی بهاری در می‌آید.

بیشتر بخوانید

خودروی Frontier پس از یک دهه ارتقاء یافت

در کنار نمایی از فرمان و روکش پلاستیکی خودرو، مخاطبان شاهد تصویری از سقف اتومبیل Ariya پیش از اتمام ویدئو تبلیغاتی هستند. در آخر نیز لحظه‌ای به نمایش چراغ‌های جلوی اتومبیل اختصاص داده می‌شود تا نیسان بتواند قدرت خود در طراحی جدید سیستم نورپردازی خودرو را به نمایش بگذارد.

رقابت نیسان و تسلا

به طور واضح می‌توان دید که شرکت نیسان زمان بسیاری را بر روی اتومبیل جدید خود صرف کرده است. خودروی Ariya ابتدا در سال ۲۰۱۷ با عنوان طرح مفهومی Imx به نمایش درآمد. گفتنی است؛ آخرین مدل جدیدی که شرکت نیسان با عنوانی تازه وارد بازار کرد خودروی Kicks در سال ۲۰۱۸ بود که در اصل جایگزینی برای Juke به حساب می‌آید. قبل از Kicks نیز خودروی Rouge Sport در سال ۲۰۱۷ به نمایش در آمده بود که تنها مدلی کوچک‌تر از خودروی Rouge بود. انتظار می‌رود اتومبیل جدید شرکت نیسان از قابلیت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار باشد چرا که مسئولان این مجموعه تلاش دارند با شرکت‌هایی همانند تسلا و فورد رقابت کنند. همچنین گفتنی است؛ خودروی Ariya در تاریخ ۱۵ جولای معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نیسان شرکت نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی

حسن کریمی سنجری اظهار داشت: همین الان ۲۰۰۰ دستگاه خودروی برقی در پارکینگ یکی از شرکت‌های خودروساز خصوصی کشور قرار گرفته‌اند و آماده ورود به ناوگان تاکسیرانی هستند با این حال شهرداری می‌گوید برای تامین منابع مورد نیاز خرید این خودرو‌ها نیاز به مساعدت دولت دارد و به تنهایی از پس آن برنمی‌آید.

به گزارش ایلنا، وی درباره آنچه سبب توقف جریان ورود خودرو‌های برقی به سیستم حمل‌ونقل عمومی شده است، گفت: اکنون ۳۰۰۰ خودروی برقی از گمرک ترخیص شده است. در حال حاضر منابع لازم برای خرید این خودرو‌ها باید تامین شود که این وظیفه بر عهده شهرداری‌هاست.

کریمی سنجری در واکنش به صحبت‌های اخیر عضو شورای شهر تهران درباره اینکه حتی یک خودروی برقی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تهران نشده، تصریح کرد: در اینکه خودرو‌ها وارده شده‌اند هیچ گونه ابهامی وجود ندارد.

وی ادامه داد: ۲۰۰۰ دستگاه همین الان در پارکینگ یکی از شرکت‌های خودروساز خصوصی کشور قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه این خودرو‌های برقی با این هدف که به عنوان تاکسی در ناوگان حمل و نقل کشور استفاده شوند، وارد شده‌اند و ویژگی‌های فنی آن‌ها مناسب کاربری به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی است؛ برخی شرکت‌های خودروساز واردکننده هم در زمینه استفاده از این خودرو‌ها در سامانه تاکسیرانی با تاکسیرانی تهران توافق‌نامه امضا کرده‌اند. طبیعی است که ورود آن‌ها به ناوگان تاکسی‌رانی مشروط به صدور پلاک «ت» خواهد بود که این اتفاق در حال انجام است، اما شرط مهم ورود این خودرو‌ها به ناوگان این است که پول این خودرو‌ها به شرکت‌های واردکننده پرداخت شود.

مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت اظهار کرد: شهرداری می‌گوید برای تامین منابع موردنیاز برای خرید این خودرو‌ها نیاز به مساعدت دولت دارد و به تنهایی از پس آن برنمی‌آید.

وی اضافه کرد: وزارت صمت تنظیم‌گر و تامین‌کننده خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی است که این کار را انجام داده و بنابراین وظیفه خود را در سیاست برقی‌سازی حمل‌و‌نقل عمومی اجرا کرده است و این خودرو‌ها همین الان آماده واگذاری هستند، با این حال کسانی که ادعا دارند خودرویی وارد کشور نشده می‌توانند از پارکینگ شرکت واردکننده بازدید کنند و یا آمار گمرک را چک کنند.

کریمی سنجری تصریح کرد: در صورتی که خودرو‌های واردشده با سهولت به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه نشود و هزینه سرمایه‌گذاری اولیه شرکت‌های تامین‌کننده پرداخت نشود، تامین‌کنندگان این خودرو‌ها فرآیند تامین خودرو‌های برقی با هدف واگذاری به شبکه حمل‌ونقل عمومی کلان شهر‌های کشور را متوقف خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد