Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:10:12 GMT

لیگ یک؛ کار بزرگ ملوان؛ هوادار؛ بادران

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۸۳۵

لیگ یک؛ کار بزرگ ملوان؛ هوادار؛ بادران

بازی های این هفته لیگ یک با نتایج جالبی همراه بود و این طور می شود گفت همه تیم های مدعی صعود به لیگ برتر امتیاز از دست دادند. 

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان – صدرنشین بازی ها که در خانه تیم ملوان به میدان رفته بود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. این نتیجه البته خللی در صدرنشینی تیم محمد ربیعی ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در بازی های گذشته این قدر امتیاز اندوخته اند که مدعی اول قهرمانی در این فصل از بازی ها بشمار می روند. مس با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد 57 امتیازی باقی ماند و با 6امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار دارد. ملوان هم شمار امتیازات خود را به عدد 31 رساند و تا رده چهاردهم جدول بالا آمد و با این روند شانسی بیشتری برای بقاء در جدول بازی ها پیدا کرده است. از زمانی که اکبر میثاقیان به ملوان ملحق شده این تیم در سه بازی 7 امتیاز به دست آورده است. 

 

تیم دوم جدول یعنی آلومینیوم اراک بازی را در خانه تیم هوادار پیش افتاد اما در ادامه تیم هوادار بازی را در دست گرفت. این تیم ابتدا در دقیقه 64 توسط حمید کاظمی به گل رسید و در حالی که می رفت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد در ثانیه های پایانی وقت اضافه سپهر روزی طلب هافبک تیم هوادار سند پیروزی تیمش را امضاء کرد. آلومینیوم اراک خوش شانس بود که با این شکست و 51 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. بدون شک به این خاطر که مس کرمان در خانه نتوانست نود ارومیه را شکست دهد و به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و در نهایت 51 امتیازی شد و اینکه خوشه طلایی در خانه بازی دو بر صفر برده در برابر بادران را با شکست 3-2 عوض کرد. در این بازی خوشه طلایی ابتدا با گل های مصطفی نوروزی و محمد سرافرازی بازی را پیش افتاد اما در ادامه پویا سیف پناهی – حسین کریمی و امیر میربزرگی برای بادران گل زدند و بادران این بازی حساس را 3-2 به سود خود به پایان برد. نود ارومیه هم با امتیازی ارزشمندی که در خانه تیم مس کرمان به دست آورد دوباره در مسیر صعود قرار گرفت. رقابت در هفته های پایانی بین تیم های آلومینیوم اراک – مس کرمان – خوشه طلایی – نود ارومیه و گل ریحان برای کسب سکوی دومی جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

 

 

 

در دیگر بازی ها قشقایی پیروزی آسانی در برابر شهرداری تبریز به دست آورد و این تیم را دو بر صفر شکست داد. شهرداری تبریز به لیگ 2 سقوط کرده و اینروزها در هر مسابقه ای که به میدان می رود می بازد. مصاف آرمان گهر و نیروی زمینی هم گلی در بر نداشت. نیروی زمینی با تنها امتیازی که از این بازی به دست آورد نشان داد به دنبال بقاء در جمع تیم های دسته اولی است و شرایط بهتری برای ماندن به نسبت گذشته پیدا کرده است. 

 

در کرج گل ریحان بعد از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی خود به وجود آورد در مصاف با سپیدرود رشت با یک گل به برتری رسید. این پیروزی امیدهای گل ریحان را برای صعود دست کم به عنوان تیم دوم یک بار دیگر پر رنگ کرد. سپیدرود در این بازی با هدایت مهدی پاشازاده به میدان آمد و با شکستی که در این بازی متحمل شد بار دیگر متوجه شد برای ماندن کار سختی را پیش رو دارد.

 

مصاف دو تیم رایکا و استقلال خوزستان هم با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت؛ در شرایطی که بازی برای دقایقی متوقف شده بود. رایکا پیش از این بازی با استعفای رحمان رضایی سرمربی اش مواجه شد. این امتیازات برای بقاء رایکا کافی نیست. این تیم هم اکنون سومین گزینه سقوط بشمار می رود و برای ماندن باید امتیازات بیشتری را جمع کند. در برخی از بازی های امروز تیم هایی به برتری رسیدند که نه داعیه صعود دارند و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کنند. این می تواند یک اتفاق خوب در بازی های لیگ یک باشد.

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک دست آورد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای تبریز در نبرد هفته قبل خود در خانه مقابل ذوب آهن تن به شکست سختی دادند که تعویض عجولانه عارف آقاسی و مهید شیری در همان ابتدای بازی کمی برنامه‌های دفاعی این تیم را به‌هم ریخت تا در نهایت با چهار گل شکست خوردند.

عارف آقاسی که با دریافت کارت زرد دیدار بعدی تیمش را از دست داده و در مازندران نمی‌تواند در مقابل نساجی بازی کند، با جدیت و تلاش همیشگی خود در تمرینات این‌تیم حاضر است تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود.

مدافع خوزستانی که یکی از بهترین‌های این فصل تراکتور بوده، همراه با شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیمش ساخته و سرمربی بعد تراکتور روی این زوج برای ادامه مسابقاتش قطعا حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

تراکتور در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران علاوه بر عارف آقاسی، نمی‌تواند از محمد حسینی هم در خط دفاعی بهره ببرد و دست این تیم در عقب زمین خالی است.

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ