Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند با بیان اینکه بیش از ۷۰ گروه جهادی در بسیج سازندگی شهرستان شازند مشغول فعالیت های محرومیت زدایی هستند،گفت: این گروه ها در بخش های مختلف سازماندهی شده اند که تاکنون در راستای رفع محرومیت روستاها و نقاط کم برخوردار شهرستان تلاش های ارزنده ای انجام داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند عصر امروز در آیین افتتاح ۷ پروژه محرومیت زدایی در روستاهای شازند گفت: امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید شاخص کشوری شهید ناصر بختیاری و با حضور فرمانده محترم سپاه روح الله استان مرکزی شاهد بهره برداری از هفت پروژه محرومیت زدایی در بخش های مختلف شازند بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از پروژه های شاخص امروز بهره برداری از کارگاه اشتغال زایی شهر مهاجران است که با راه اندازی ۴ واحد کارگاهی قالیبافی و خیاطی بیش از ۳۰ نفر به طور مستقیم  و غیر مستقیم مشغول به کار شده اند که در صورت همکاری نیروگاه شازند این اشتغال به بیش از ۱۰۰ نفر خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه شازند اظهار داشت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شازند با ۷۰ صندوق اشتغال زایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گام های موثری برداشته که این صندوق ها با حضور اهالی مردم روستا و محله ها به دنبال حل مشکلات اشتغال مناطق تحت پوشش خود می باشند.

وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده بیان کرد: افتتاح خانه محروم در روستای غینر،افتتاح جاده بین مزارع کشاورزی عنبرته،افتتاح کارگاه اشتغال زایی شهر مهاجران،بهره برداری از حسینیه روستای خسبیجان،افتتاح خانه محروم شهر توره، افتتاح خانه محروم روستای نهرمیان و بهره برداری از آبرسانی کشاورزی روستای مروارید دره از جمله پروژه های امروز بودند.

مهجوری با بیان اینکه  بیش از ۷۰ گروه جهادی در بسیج سازندگی شهرستان شازند مشغول فعالیت های محرومیت زدایی هستند،گفت: در بخش های مختلف سازماندهی شده اند که تاکنون در راستای رفع محرومیت روستاها و نقاط کم برخوردار شهرستان تلاش های ارزنده ای انجام داده اند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵پروژه شاخص محرومیت زدایی از جمله احداث کانال کشی آب روستایی، تعویض شبکه آب روستایی ،لایه روبی قنوات، ساخت استخرهای ذخیره آب،تعمیر و بهسازی خانه های محروم،مساجد و مدارس و احداث خانه برای سیل زدگان در روستاهای شازند در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به اینکه مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه های محرومیت زدایی شازند تخصیص داده شده،گفت: با سهم دستگاه ها اعتبار پروژه های محرومیت زدایی ۳ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به شعار سال و ضرورت تحقق آن بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و لبیک به دغدغه مهم مقام معظم رهبری قرارگاه تخصصی جهش تولید در سپاه شهرستان شازند راه اندازی شده جلسات تخصصی برای ایجاد اشتغال و راه انداختن چرخه تولید برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند افزود: در راستای خودکفایی برای سه محصول استراتژیک گندم،لوبیا و ذرت با هماهنگی بسیج کشاورزی اقدامات زیرساختی انجام شده و خودکفایی این سه محصول در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تشریح اقدامات مقابله ای با کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا کمک به آسیب دیدگان و محرومین در دستور کار بوده که تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۹۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شده و سه مرحله نیز در دستور کار قرار دارد که پیش بینی ۱۰ هزار بسته معیشتی در طی مراحل آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

مهجوری افزود: راه اندازی ۱۵ کارگاه تولید ماسک و توزیع ۲۰۰ هزار ماسک،راه اندازی ۳ کارگاه تولید مواد ضدعفونی و توزیع ۶۰ هزار مواد ضدعفونی کننده و سایر اقدامات مقابله با کرونا از جمله فعالیت های قرارگاه زیستی سپاه شهرستان شازند می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب طی دو روز ءذشته بیش از یک هزار گل همراه با گلدان به بانوان هدیه داده شده که این اقدام ادامه دارد و در یک اقدام تازه بیش از ۱۷ چادر به بانوان مناطق محروم اهدا شده است.

انتهای یپام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه شازند محرومیت زدایی دستور کار قرار بهره برداری شهرستان شازند راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام سید مرتضی پورعل در حاشیه برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسن (ع) در محله ۲۲ بهمن ساری از فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور خبر داد.

او گفت: مهمترین هدف این گروه معرفی درست اسلام به نسل نو و آینده است.

خانم عبدی مسئول فرهنگی حوزه‌ی بنت الهدی سپاه ناحیه ساری نیز در حاشیه این مراسم گفت: جشن ولادت کریم اهل بیت همراه با مسابقات برای کودکان و مراسم یادبود کودکان شهید غزه با همت قرارگاه محله مهدوی برگزار شد.

او افزود: این برنامه با هدف ایجاد شادی و نشاط و نزدیکی با اهل بیت؛ تعظیم شعائر دینی همراه با ضیافت افطاری توسط حوزه‌ مقاومت بسیج بنت الهدی و حوزه‌ی نبی اکرم (ص) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خدمات نوروزی گروه های جهادی در استان سمنان
  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است