Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز هیأت‌رئیسه مجلس گزینه‌ها برای تعیین اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مشخص شدند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی‌رضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت‌رئیسه مجلس گفت: در این جلسه گزینه‌ها برای تعیین اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر این اساس محمدمهدی مفتح، مصطفی طاهری، حسن شجاعی، محمد دشتی اردکانی، محمد سرگزی و موسی غضنفرآبادی برای این منظور از سوی هیأت‌رئیسه مشخص شدند.


عضوهیأت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: این افراد برای انتخاب اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به صح معرفی می‌شوند و طبق قانون ریاست این هیأت نیز بر عهده نائب‌رئیس اول مجلس است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی حسن شجاعی هیات رئیسه مجلس محمدمهدی مفتح اعضای هیأت نظارت هیأت رئیسه مجلس مشخص شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران

جمعی از اعضای هیأت دولت امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!