Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر با قدردانی از کادر درمان و همراهی مردم برای مقابله با کرونا اظهار داشت: نسخه توصیه شده وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با کرونا است و این توصیه‌های منجر به کاهش میزان ابتلاء و فوتی‌ها در استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در استان اقدامات مطلوبی برای مقابله با کرونا انجام شد که می‌توان به پویش فعالان اقتصادی، تعطیلی بازارها به صورت خودجوش در فاز نخست شیوع کرونا، پویش‌های فرهنگی مختلف از جمله با ماسک لبخند بزن بوشهر، نذر ماسک و همراهی خوب مردم و تلاش شبانه روزی کادر درمان اشاره کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به شرایط و امکانات درمانی استان گفت: ضمن قدردانی از تلاش و توجه وزیر و معاونان وزارت بهداشت به خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر، انتظار داریم حمایت مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر را انجام دهند.

گراوند بیان کرد: با توجه به اینکه مرکز استان تنها یک بیمارستان دولتی دارد لذا تسریع در تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای که هم اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضروری است.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با همه گرفتاری‌ها و تحریم‌ها اما یک بیمارستان را در مدت ۳ سال در حال اتمام دارد، بیمارستان شهدای هسته‌ای در مهرماه سال ۹۶ کلنگ زنی شد و اکنون با حمایت وزارت بهداشت در حال تکمیل است که خود اقدام بسیار بزرگ دولت بوده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: از وزیر و معاونان وزیر بهداشت انتظار داریم حمایت مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر را انجام دهند تا ان شاالله در مهرماه امسال شاهد تکمیل این پروژه مهم باشیم.

گراوند گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر از واجبات حوزه درمان استان بوشهر بوده و تکمیل آن نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است.

وی افزود: اکنون در حوزه مقابله با کرونا، رویکرد نظارت جدی و سختگیرانه بر پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف داریم چرا که بزرگترین خدمت به نظام سلامت کشور، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به فعالیت برخی صنوف از جمله آرایشگاه‌های زنانه گفت: آرایشگاه‌های زنانه در شرایطی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با تأیید دانشگاه علوم پزشکی و تعهد لازم به دانشگاه مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

کد خبر 4972507

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند حجاب و عفاف استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان بیمارستان شهدای هسته ای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر