Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@02:03:31 GMT

جلالی از هدایت تیم فوتبال گل‌گهر استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۹۷۷

جلالی از هدایت تیم فوتبال گل‌گهر استعفا داد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با از سرگیری دوباره مسابقات لیگ برتر، به ترتیب مقابل سپاهان، شهرخودرو و پیکان بازی‌های خود را واگذار کرد.

این تیم ابتدا در نقش جهان با نتیجه ۲ بر ۰ سپس در ورزشگاه خانگی امام علی با نتیجه ۱ بر ۰ بازی‌های خود را واگذار کرد و در نهایت شب گذشته در تهران با نتیجه ۲ بر ۰ بازی را باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سه بازی، سه باخت بدون گل زده و از دست دادن ۹ امتیاز آمار گل‌گهر در لیگ برتر بعد از تعطیلات کرونایی بود، با نتایج ضعیف به دست آمده مدیران تیم تصمیم به جلسه فنی اضطراری گرفتند، جلسه‌ای که امروز بین مجید جلالی و محمد جواهری برگزار شد، سرمربی گل‌گهر استعفای خودش را تقدیم مدیرعامل باشگاه گل‌گهر کرد.

قرار است ظرف روزهای آینده با تشکیل جلسه هیأت مدیره باشگاه در خصوص استعفای جلالی و تعیین تکلیف سرمربیگری تیم گل‌گهر، بحث و بررسی و تصمیم‌گیری شود. تا آن زمان، مربیان و اعضای کادرفنی گل‌گهر تمرینات تیم را هدایت خواهند کرد.

گفتنی است جلالی با گل‌گهر سیرجان طی ۱۷ بازی، هفت باخت، هفت مساوی، سه برد کسب کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال گل گهر پارسی خبر پارسی خبر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد به سبک خمس

ایسنا/آذربایجان شرقی برد یک بر صفر، پر تکرار ترین نتیجه به دست آمده تیم تحت فرمان پاکو خمس است.

تراکتور در سال ۱۴۰۲ مجموعاً در لیگ‌برتر و پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا، ۲۸ بازی انجام داده‌ که حاصل آن ۱۷ برد، ۳ مساوی و ۸ باخت بوده است؛ همچنین ۴۴ گل زده و ۴۱ گل خورده در کارنامه تی‌تی‌ها نمایان است.

قرمزپوشان که در فصل جاری با شکست از شارجه امارات فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند؛ بعد از ۲۰ هفته با عملکرد ۱۲ برد، ۲ مساوی، ۶ باخت و کسب ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ‌برتر حضور دارند.

اما نکته جالب آن که، برد یک بر صفر به پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت پاکو خمس تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، تبریزی‌ها با رهبری مرد اسپانیایی تاکنون در ۱۰ بازی با یک گل حریفانشان را شکست داده‌اند که ۶ برد به فصل گذشته و ۴ پیروزی به فصل جاری مربوط می‌شود.

به عبارتی پیروزی یک بر صفر پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت خمس بوده و بعید است پیروزی‌های اقتصادی این تیم در سال ۱۴۰۳ ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • اقتصاد به سبک خمس
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان