Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی نظری دادستان عمومی وانقلاب شوش با اشاره به وقوع نزاع خیابانی در روستا‌های دوار بخش مرکزی این شهرستان گفت: بر اثر این نزاع، یک جوان ۲۰ ساله به قتل رسید و ۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

او با بیان اینکه در این نزاع خیابانی مقتول بنام (ق. ل) به دست دوست خود با اسلحه شکاری به قتل رسید، افزود: قاتل به نام (ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چ) که خود نیز جوانی ۲۵ ساله است با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شد.

نظری به بررسی این پرونده به طور ویژه از سوی نیروی انتظامی شهرستان شوش اشاره کرد و اظهار داشت: تحقیقات در مورد علت و انگیزه قتل درحال انجام است و هم اکنون با توجه به حضور به موقع پلیس امنیت در این روستا برقرار است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نزاع خیابانی اسلحه شکاری قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!