Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی معتقد است که باید به زندگی با کرونا عادت کرده و پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم.

رضا عنایتی درخصوص پیروزی برابر آلومینیوم اراک می گوید.

به گزارش طرفداری، تیم های هوادار و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت لیگ آزادگان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان عنایتی دست به کار بزرگی زده و درحالی که عقب بودند، بازی را بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایتی درمورد این پیروزی گفت:

فکر می کنم امروز تیممان کاملا شایسته بود چون بازی کاملا یکطرفه بود و فرصت های زیادی داشتیم. به این بازیکنانی که خیلی زود می فهمند چه کاری را باید انجام دهند، افتخار می کنم. درک فوتبالی آن ها بسیار بالا است. در نیمه اول روی غافلگیری گل خوردیم و بعد از این گل کامل بازی دست ما بود. نمی خواهم درمورد داوری صحبت کنم ولی پنالتی ها بود که گرفته نشد به خصوص در دو صحنه که مشکوک بود. چون نتایج بقیه تیما بستگی به انگیزه و بازی بچه های ما دارد، سعی کردم از لحاظ انگیزشی تیم را بالا نگه دارم. 5 فینال دیگر داریم که شاید برایمان خیلی مهم نباشد ولی بچه ها انقدر غیرت و شرف دارند که با تمام وجود بازی می کنند و در پایان هر تیمی که شایسته باشد، انشاالله به لیگ برتر برود.

عنایتی درمورد تنش با ناظر بازی گفت:

فوتبال بدون تماشاگر اصلا جذابیتی ندارد و دنیا به خاطر آنکه تیم ها را از لحاظ روحی و روانی بالا ببرد، صدای تماشاگران را ایجاد می کند. آقای ناظر به من گفت قانون است که چنین چیزی نشنیده بودم. منم گفتم اگر قانون است عذرخواهی می کنم. همچین چیزی را در دوره 24 یا 25 ساله ای که فوتبال بازی می کنیم نشنیدیم. ناظر خیلی خوب بودیعنی از لحظه ای که آمدیم تمام پروتکل ها، خط به خط و ریز به ریز انجام شد. واقعا اگر من بدانم که در همه بازی ها همچین ناظری وجود دارد، ما یک دانه تست کرونای مثبت هم نخواهیم داشت. ما شرایط را برای میزبانی و مهمانی آماده کره بودیم.

عنایتی افزود:

ما همیشه به همکاران خود احترام می گذاریم. نه در شان و شخصیت من و نه در شان و شخصیت مربی حریف است که تنش ایجاد شود. درست است با توجه به موقعیت جدولی، سرمربی حریف کمی عصبانی شد ولی من سعی کردم تنشی از سمت من نباشد. به تیم حریف خسته نباشید می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

عنایتی در پایان درمورد شرایط کرونایی موجود گفت:

قبول بکنیم که باید با این شرایط زندگی کنیم. قرار نیست که همه چیز ما تحت تاثیر کرونا برهم بریزد. باید به قول معروف شرایطی را ایجاد کنیم که همه پروتکل ها را رعایت کنیم. انقدر از کلمه پروتکل استفاده کردیم که فکر می کنم روزی 20 بار از آن استفاده کنم. همه شرایط بهداشتی را رعایت کنند تا این ویروس منفور کنار برود و حداقل همدیگر را در آغوش بگیریم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پیکان مقابل هوادار در این هفته از لیگ، با حساب دو بر صفر عقب افتاده بود و در 30 دقیقه ابتدایی، اسیر حملات حریف سرپنجه و آماده خود شده بود اما در پایان، امتیازات تقسیم شد و مسعود شجاعی و رضا عنایتی به تساوی رضایت دادند.

بعد از پایان این بازی، عنایتی در کنفرانس خبری به موضوع قابل توجهی در مورد تیمش اشاره کرد. او دلیل تغییر نتیجه شکست 2 بر صفر با تساوی 2 – 2 مقابل هوادار را به «شخصیت گرفتن» تیمش ارتباط داد و گفت: «در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم فرصت این را داشتیم که بازی را ببریم. تیمی که بازی باخته را برمی‌گرداند یعنی شخصیت خوبی دارد.»

عنایتی با شناختی که از بازیکنانش پیدا کرده، چنین جمله‌ای به زبان آورد. جالب است بدانید پیکان برای رسیدن به این شرایط، با لطف قرعه لیگ و خواسته رضا عنایتی، مقابل تیم‌های بزرگ قرار گرفت تا شخصیت تیمی بهتری به خود بگیرد. آنها 27 اسفند در لیگ با پرسپولیس بازی کردند، سپس 12 فروردین در یک بازی دوستانه به مصاف استقلال رفتند. از نگاه عنایتی، دیدار با تیم‌های بزرگ به بازیکنان جوان انگیزه می‌دهد و برآیند این اتفاق، بالا رفتن شخصیت تیمی است. از این رو، تلاش پیکان برای اضافه کردن دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های مهم و نامدار لیگ، بر مبنای افزایش شخصیت تیمی است.

دیگر خبرها

  • راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه