Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی که شبکه 13 رژیم صهیونیستی انجام داده، حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در حال از دست دادن حمایت ساکنان سرزمین‌های اشغالی است.

اخبار بین الملل- در این نظرسنجی نیز مشخص شده است که 61 درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو به دلیل ناکارآمدی وی در مهار بحران کرونا، شدیداً مورد انتقاد گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است و به دلیل شرایط اقتصادی، امکان قرنطینه کردن و اعمال محدودیت‌ها در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد.

این کابینه بعد از یک سال و سه دوره برگزاری انتخابات پارلمانی و موافقت دو حزب لیکود و آبی و سفید مبنی بر چرخش کابینه بین آن‌ها تشکیل شده و قرار است بعد از نتانیاهو، بنی گانتز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شود. چرخش کابینه هر ۱۸ ماه اتفاق خواهد افتاد.

اما شامگاه روز گذشته حدود ۱۰ هزار از ساکنان تل‌آویو با تجمع در میدان رابین، نتانیاهو و کابینه‌اش را مقصر اصلی وخیم شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در فلسطین اشغالی معرفی کردند.

 تظاهرات‌کنندگان ضمن مسدود کردن خیابان‌های اصلی منتهی به میدان رابین، پلاکاردهایی با نوشته‌های «ارتشاء، کلاهبرداری و خیانت در امانت» (اشاره به پرونده‌های فساد نتانیاهو) و «جُرم‌وزیر» (Crime Minister به جای کلمه نخست‌وزیر Prime Minister) حمل کرده و شعارهایی برای مبارزه با فساد وی سر دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست وزیر خود تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نظرسنجی رژیم صهیونیستی نظرسنجی سرزمین های اشغالی حزب لیکود سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6088099

دیگر خبرها

  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد