Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،عبدالعلی صاحب محمدی معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ، صاحب محمدی بعدازظهر یکشنبه در آیین رزمایش همدلی و احسان در گلستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک به آسیب دیدگان کرونا طرح معیشتی راه اندازی کرد که در مرحله اول این رزمایش یک میلیون بسته معیشتی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که دومین مرحله هم امروز از گلستان آغاز شده است، افزود: در مرحله دوم چهار میلیون بسته معیشتی در استان‌های کشور توزیع خواهد شد و مجموع ارزش این بسته‌ها (مرحله اول و دوم) به ۵۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.

صاحب محمدی عنوان کرد: در تولید و تامین اقلام دارویی، تجهیزات و مواد ضدعفونی کننده، بیش از هزار میلیارد تومان هزینه و روزانه چهار میلیون ماسک تولید کرده‌ایم.

صاحب محمدی گفت: ۱۸ هزار میلیارد تومان هم تسهیلات سرمایه در گردش برای صنوف آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته‌ایم که به زودی پرداخت آن شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: این ستاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سه محور کمک به تولید کشور، کمک به ارتقا سطح اشتغال و همچنین محرومیت زدایی فعالیت می‌کند.

عبدالعلی صاحب محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۶ هزار گروه جهادی شامل حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و دانشگاه‌ها، مدارس و اصناف با ۱۰۰ هزار نفر همکار داوطلب در سطح کشور در خدمات اجتماعی در مناطق محروم ستاد را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب دیدگان کرونا طرح معیشتی میلیارد تومان صاحب محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار سلماس در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیگیری و تکمیل طرح های عمرانی و خدماتی در این شهرستان گفت: ۹۸طرح عمرانی با اعتبار ۲۱۳میلیارد تومان در حال اجراست که علاوه بر این تعداد ۷طرح ملی نیز اجرا می شود .

کاظمی میانگین پیشرفت این طرح ها را حدود ۴٠درصد عنوان کرد.

او همچنین به پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک های عامل اشاره کرد و گفت: پارسال حدود ۲۷٠میلیارد تومان تسهیلات خرد به متقاضیان پرداخت شد.

رضازاده نماینده سلماس در مجلس نیز در این جلسه از بازگشایی مرز کوزه رش خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم از سوی استانداری صورت گرفته و منتظر کلنگ زنی این مرز رسمی با دولت دوست و همسایه ترکیه هستیم.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه و ماموستا عثمان زاده امام جماعت اهل سنت سلماس هم بر حفظ وحدت، رعایت تقوی الهی، حمایت از تولید کنندگان در سال جدید تاکید کردند.

حمایت از بخش سرمایه گذاری، ارایه ۲٠٠هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی، نظارت بر بازار، مبارزه با فساد اقتصادی، پیگیری مطالبات مردمی از دیگر محورهای جلسه شورای اداری سلماس بود.

در پایان این جلسه از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • سازه‌های اصلی رژیم صهیونیستی آسیب سخت دیده است
  • لاوروف: اروپا در بحران اوکراین آسیب جدی دیده است
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها