Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@14:34:42 GMT

آتش سوزی گسترده در کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۲۳۱

به گزارش فارس، منابع خبری شامگاه یکشنبه از آتش سوزی در عرشه یک کشتی جنگی آمریکایی در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده  خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، چندین انفجار در کشتی جنگی «یو‌اس‌اس بونهام ریچارد» رخ داده  و شماری مصدوم برجای گذاشته است. آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی  نیز با حضور در عرشه این کشتی جنگی در حال تخلیه ملوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گزارش‌های دریافتی از حضور پلیس سن دیه‌گو در این بندر حکایت دارد. در تصاویر منتشر شده از این کشتی جنگی  برخاستن دود غلیظی مشاهده می‌شود.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» مدعی شده که در جریان این حادثه  که قبل از ساعت 9 صبح به وقت محلی رخ داد تاکنون یک نفر دچار خفگی ناشی از دود آتش شده است.  به نوشته این منبع خبری، تحقیقات در زمینه علت این حادثه در دست بررسی است. نیروی دریایی ایالات متحده  در این شهر حضور و پایگاه بسیار گسترده‌ای دارد.

 

 

 

 

منبع: الف

کلیدواژه: کشتی جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز خبر داد و گفت: برای مهار این حریق ۱۰ ایستگاه اعزام شده‌اند.

هادی عیدی‌پور در گفتگو با ما در تشریح جزئیات این حادثه گفت: دقایقی پیش انبار کالا در میدان مهارت شیراز دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شد که به دنبال آن ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات اطفاء به منطقه اعزام شد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد