Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۲ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۷۲ کیلوگرم تریاک در فیروزآباد/نجات جان قاچاقچی در حال غرق

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۷۲ کیلوگرم تریاک و توقیف ۲ دستگاه خودرو در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تریاک در فیروزآباد، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون شدند و دستور توقف دادند.

او افزود: راننده خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس و با اسکورت خودرو پرایدی که سد راه ماموران می‌شد اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت لاستیک، ماموران موفق به متوقف کردن آن شدند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهم که قصد تسلیم شدن نداشت خود را به رودخانه سد تنگاب پرتاب و شناکنان قصد فرار داشت که به علت آشنا نبودن به فنون شنا در حال غرق شدن بود.

او افزود: یکی از ماموران شهرستان فیروزآباد خود را به رودخانه انداخته و متهم در حال غرق که دیگر نفس‌هایش به شماره افتاده بود را نجات می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۷۲ کیلو تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی کشف کردند، گفت: در این خصوص یک سواری پراید که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان هرگونه اخبار در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری سارقان اماکن با ۳۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و دولتی با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به بازداشت سارقان در مرودشت، در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان مرودشت، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد لحظه‌ای محل‌های وقوع سرقت، موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ زراعتیان ضمن هشدار به شهروندان، اضافه کرد: برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد‌های افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انهدام اعضای باند سارقان با ۷۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۷۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه در داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب با اشاره به انهدام اعضای باند سارقان اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد سارقان با ورود به منزل شاکی و با تهدید اقدام به سرقت ۴ عدد النگو، پلاک و زنجیر، یک جفت گوشواره و ۲ عدد دستبند و تک میل طلا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و سرنخ‌های به جا مانده در صحنه سرقت، موفق شدند در کمتر از یک ساعت هر ۳ سارق که در اطراف منزل شاکی در یک مکان خود را از دید پلیس مخفی کرده بودند، را شناسایی کنند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۳ سارق که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، تصریح کرد: در بازسی از مخفیگاه آنان همه طلاجات مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

۳ کشته و مجروح در برخورد ۲ موتورسیکلت

رئیس پلیس راهور فارس گفت: برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در خیابان ولی عصر شهرستان بوانات، یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ مصطفی عباسی، در بیان جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در خیابان ولی عصر شهرستان بوانات، بلافاصله گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت به علت رعایت نکردن حق تقدم با یک موتورسیکلت دیگر با ۲ سرنشین برخورد کرده است.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر به علت شدت ضربه وارده فوت و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند، به راکبان وسیله نقلیه توصیه کرد: حتما در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کارگاه بازیافت زباله در روستای گچی طعمه آتش شد

کارگاه بازیافت زباله در روستای گچی دچار آتش سوزی شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: امروز به دنبال تماس تلفنی یکی از کارگران مبنی بر آتش‌سوزی در یک باب کارگاه و شعله‌ور شدن آتش، ایستگاه ۱۸ سازمان آتش نشانی به محل حادثه در روستای گچی اعزام شد.

این گزارش حاکی است، با توجه به بررسی‌های انجام شده از سوی تیم اطفا حریق، از این کارگاه به‌عنوان کارگاه بازیافت زباله استفاده می‌شد و نقص فنی دستگاه‌های بازیافت و نشتی سیلندر‌های ۱۱ کیلویی، منجر به حریق و شعله وری ۳ سیلندر موجود در محل حادثه شده بود.

بر این اساس، با تلاش و سرعت عمل تیم عملیاتی حریق قبل از سرایت به اطراف و ایجاد حادثه‌ای جبران ناپذیر اطفا شده و کپسول‌های گاز مایع از محل آتش‌سوزی خارج و ایمن‌سازی شدند.

این آتش‌سوزی مصدومی نداشت و تنها سبب تخریب بخشی از تجهیزات داخل کارگاه شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: از مردم تقاضا داریم از دپوی کپسول‌های گاز در منازل، مغازه‌ها و کارگاه‌های تولیدی اجتناب کنند، چون خطرات ناشی از آتش‌سوزی و انفجار آن‌ها بسیار خطرناک و جبران‌ناپذیر است.

کشف ۱۱ تن پوست گوسفند در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۱۱ تن پوست گوسفند بدون مجوز و قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در اقلید خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به کشف پوست گوسفند در اقلید، بیان کرد: ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۱ تن پوست گوسفند بدون مجوز و قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ صارمی افزود: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۴ کیلو تریاک با توقیف موتورسیکلت در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۱۴ کیلو تریاک در بازرسی از یک موتورسیکلت در آباده خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده با اشاره به کشف تریاک از یک موتورسیکلت، در این باره بیان کرد: ماموران انتظامی آباده در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، هنگام گشت زنی در محور‌های خاکی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و سریعا وارد عمل شدند.

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راکب با توجه به تاریکی هوا با به جا گذاشتن موتورسیکلت متواری شد، گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از کوله پشتی فرد متواری، ۱۴ کیلو تریاک کشف کنند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری راکب همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۲ ماه گذشته در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به کشف ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در کازرون، در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی کازرون با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، تلاش‌های شبانه روزی و بکارگیری شگرد‌های خاص، موفق شدند ۴۹ دستگاه خودرو و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را طی ۲ ماه گذشته کشف و به مالباختگان تحویل دهند.

او ادامه داد: برخورد قانونی با سارقان به منظور افزایش احساس امنیت در بین مردم و جامعه از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در امسال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، به مشارکت جدی و همه جانبه اقشار مختلف جامعه در برقراری نظم و امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: همراهی و مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های مختلف، باعث دلگرمی پلیس و افزایش موفقیت در طرح‌ها و برنامه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری سارقان تصادف رانندگی حوادث و انتظامی دستگاه موتورسیکلت اعضای باند سارقان فرمانده انتظامی اشاره به کشف وسیله نقلیه میلیون ریال پوست گوسفند مراجع قضائی پلیس آگاهی کیلو تریاک حال غرق فقره سرقت مواد مخدر موفق شدند آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان