Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:35:54 GMT

نزاع خانوادگی در بانه منجر به قتل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۲۴۳

نزاع خانوادگی در بانه منجر به قتل شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد امین زاده سرپرست فرمانداری بانه گفت:عصر امروز اعضای ۲ خانواده که با همدیگر نسبت فامیلی دارند در محله گلشهر بانه با هم درگیر می‌شوند که یک جوان ۲۵ ساله با  شلیک گلوله از تفنگ ساچمه‌ای به قتل رسید.
او افزود: ضارب بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شد و ماموران پلیس در جستجوی او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین زاده علت درگیری این ۲ خانواده را اختلافات خانوادگی عنوان کرد وافزود: بعد از وقوع این حادثه جسد مقتول به سردخانه بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه منتقل شد.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نزاع خانوادگی قتل عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود

احمد محمدی زاده در نشست مسئولان استان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سال گذشته و امسال، تمرکز فعالیت‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت در استان بوشهر، در مدارس و دانشگاه هاست.

وی افزود: پارسال با اقداماتی که آموزش و پرورش با همکاری سپاه انجام داد، حال و هوای مدارس و دانشگاه‌ها به سمت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت رفت و در ۶۰ مدرسه شهر بوشهر میزبان شهدای گمنام بودیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در بسیاری از مدارس استان بوشهر، مراسمات یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی با کیفیت مطلوبی برگزار شد که امسال نیز تداوم دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه، مقام معظم رهبری بر تجلیل از همسران شهدا تاکید دارند گفت: این مهم در استان بوشهر، جزو اولویت هاست و برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه آزادگان ابراز داشت: سال گذشته، آزادگانی که در رژیم منحوس پهلوی شکنجه شدند، تجلیل شدند و امسال این موضوع با شتاب بیشتری ادامه دارد.

استاندار بوشهر در ارتباط با واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین به تمام فرزندان و همسران شهدا و نهایتا ایثارگران با دقت و حساسیت انجام شود.

وی اضافه کرد: در استان، کار‌های خوبی در واگذاری زمین انجام شده و باید شتاب بیشتری به موضوع داده شود.

محمدی زاده تصریح کرد: به اندازه کافی زمین در استان بوشهر داریم که به شهر‌ها الحاق شده و مشکلی در واگذاری زمین نداریم.

وی با بیان اینکه به حوزه‌های هنری ماندگار در عرصه ایثار و شهادت، کمتر پرداخته شده گفت: مردان بزرگی مثل شهید ماهینی، شهید ستاری، شهید دوران، شهید یاسینی، شهید بابایی و شهید مهدوی و شهید حمایتی و ... از شهدای شاخصی هستند که باید در سطح ملی معرفی شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه به نوکری کردن خانواده شهدا افتخار می‌کنیم خاطر نشان کرد: مدیران استان بوشهر، همواره قدردان شهدا هستند و هر کاری برای این خانواده شهدا کنیم، باز هم کم است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم