Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما فقط با دور کاری برای مشاغلی که از این طریق قابل انجام است و برگزاری جلسات به صورت آنلاین می توانیم احتمال و انتشار بیماری در محیط های کاری را به حداقل رسانده و از مبتلا شدن همزمان اعضای یک مجموعه پیشگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فریده روشن صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی اُمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: جامعه ما چند ماهی است که با کرونا مواجه است و در ابتدای امر با اتخاذ راهکارهایی تعهدی توانستیم شیوع آن را کنترل کنیم، اما اکنون باشد دوم کرونا مواجه شده و آمار روز افزایش آمار کرونا هشداری است برای مردم و مسئولین برای پیشگیری از وقایع ناگوار و حفظ سلامت شهروندان در کشور هایت موجود از سوی مردم لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه این شرایط کرونا و پیامدهای آن برای مردم شرایط سختی به وجود آورده است اما آگاهی از خطری که جان ما و عزیزان ما را تهدید می‌کند می‌تواند انگیزه ای باشد تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حضور غیر ضروری در شهر را کمتر کنیم و از این رو از شهروندان عزیز خواستارم با استفاده از پروتکل های بهداشتی از سلامت خود و اطرافیانشان محافظت کند از مسئولین نیز می‌خواهم با توجه به اهمیت سلامت مردم و جان آنها برای حضور حداقلی کارکنان سیاست‌های لازم را اتخاذ نماید اگر چه می‌دانیم که در شرایط کنونی و با توجه به تحریم ها و شرایط نامناسب اقتصادی در تصمیم‌گیری‌ها با مشکلات و محدودیت هایی مواجه هستیم اما با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و مکانی که فضای مجازی ایجاد نموده است می‌توان بسیاری از امور را به سهولت انجام است.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ما فقط با دور کاری برای مشاغلی که از این طریق قابل انجام است و برگزاری جلسات به صورت آنلاین می توانیم احتمال و انتشار بیماری در محیط های کاری را به حداقل رسانده و از مبتلا شدن همزمان اعضای یک مجموعه کار را پیشگیری نماید از امکانات اجازه بگیرید یعنی اینترنت در اختیار ما قرار داده و برای انجام امور خدمات اینترنتی برای شهروندان است و باید انجام امورات الکترونیک برای شهروندان تسهیل  و خدماتی که اینگونه انجام می‌پذیرد که فقط از بستر اینترنت صورت بگیرد تا شهروندان برای انجام این گونه امور از منزل خارج نشوند.

روشن تاکید کرد: برای مثال در کابین های سربسته مثل هواپیما باید با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ۵۰ درصدی حضور مسافران را در نظر بگیریم که در سالن فرودگاه هایی موضوع رعایت می‌شود اما در درون کابین هواپیماها این اتفاق رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شورای اسلامی شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بختیاری زاده پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران اظهار کرد: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح احصا شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد:  هزینه ارسال  برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که  میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم ان‌شاء الله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تأکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «شهرزاد» و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود