Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر موفق به رصد اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان در بیست و دوم تیر نشده‌اید، این بسته خبری را از دست ندهید.

اثرات مخرب فست فودها بر سلامت بدن

فست فود‌ها اثرات مخربی بر سلامت بدن می‌گذارند، به همین دلیل باید در مصرف آنها بیشتر احتیاط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رژیم‌های غذایی نامطمئن چه بلایی سرتان می‌آورد؟

یک متخصص تغذیه در خصوص عوارض استفاده از رژیم‌های غذایی نامطمئن توضیحاتی را ارائه کرد.

نحوه کوچک کردن ماسک برای حفاظت بیشتر در برابر کرونا + فیلم

در این ویدئو روشی ساده برای کوچک کردن ماسک را به شما آموزش داده ایم.

آیا دادن قطره آهن به شیرخواران ضروری است؟

والدین نباید در دادن قطره آهن به کودک کوتاهی کنند و این مکمل باید روزانه به طور مرتب مصرف شود.

۱۱ کار اشتباه که به شنوایی شما آسیب می‌زند

انجام برخی کار‌های اشتباه باعث شده است که این روز‌ها نه‌تنها افراد مسن بلکه افرادی در سنین پایین‌تر هم با مشکل شنوایی دست و پنجه نرم کنند.

چه غذا‌هایی حساسیت زا هستند؟

پژوهش ها نشان می دهد حدود ۸ درصد از کودکان و ۵ درصد بزرگسالان حساسیت غذایی دارند از این رو در این گزارش غذاهای حساسیت زا را معرفی کرده ایم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلینیک آنلاین رژیم غذایی غذاهای آلرژی زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • عوارض مصرف بیش از اندازه میوه
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری
  • چاقی و رژیم غذایی پرچرب پیری مغز را تسریع می کند
  • مرگ در کمین مصرف‌کنندگان داروهای تقلبی و قاچاق
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو