Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:52:25 GMT

حباب سکه کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۴۰۱

حباب سکه کاهش یافت

باشگاه خبرنگاران: محمد کشتی آرای ، در خصوص آخرین تحولات بازار سکه و طلا اظهار کرد: دیروز و امروز بازار‌های جهانی تعطیل بود و همین موضوع باعث شد تا قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی تغییر چندانی پیدا نکند.

وی افزود: روز گذشته طلا و سکه در بازار‌های داخلی بدون هیچ نوسان قیمتی به سر برد، اما امروز با وجود ثبات اونس جهانی، اما به دلیل افزایش ۲۰۰ تومانی نرخ دلار، قیمت‌ها در داخل افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حباب سکه امروز کاهش یافت و به ۹۰۰ هزار تومان رسید.

نائب رئیس دوم اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران بیان کرد: تقاضای خرید مصنوعات طلا یا همان جواهر ساخته شده، این روز‌ها به حداقل خود رسیده تا حدی که تعداد قابل توجهی از واحد‌های صنفی روزهاست که هیچ فروشی نداشته اند و تعدادی از فعالان این حوزه نسبت به تعطیلی واحد‌های خود اقدام کرده اند.

کشتی آرای تصریح کرد: امروز هر قطعه سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه جدید ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان، سکه‌ یک گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۶۵ هزار تومان معامله شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حباب سکه قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۳۳۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۵۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۵۵ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۵۸ درصد) به ۴,۳۳۰ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۰.۶ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد