Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@17:43:15 GMT

مشاغل خانگی تا 50 میلیون تومان وام می گیرند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۵۱۷

مشاغل خانگی تا 50 میلیون تومان وام می گیرند

به گزارش صدای ایران به نقل از صداوسیما، خانم مهناز امامدادی گفت: سقف وام مشاغل خانگی برای اشخاص حقیقی پیش از این ۲۰ میلیون تومان بود و برای فعالیت‌های گروهی و شبکه‌ای و پشتیبانی هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: رویکرد ما تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت‌های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر فرآیند اجرای طرح از طریق نرم‌افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور افزود: فهرست این کسب و کارها را داریم و با توجه به استحقاق آن‌ها برای دریافت این تسهیلات به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مرحله شامل شناخت ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه است و، توانمندی افرادی که در رشته‌های مختلف در آنجا وجود دارند و افرادی که می‌توانند در این روند مفید باشند. مرحله دوم تقویت افرادی است که می‌توانند در این طرح مفید باشند و در مباحث کارآفرینی، بازارشناسی و … آموزش‌هایی ارائه می‌شود.

خانم امامدادی گفت: حدود یک سال است که طرح توانمند سازی ۶۲۰۰ زن سرپرست خانوار

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مشاغل خانگی صدای ایران وام برای مشاغل خانگی مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند

قطر روز سه‌شنبه اعلام کرد که دفتر سیاسی حماس تا زمانی که حضورش به نفع میانجی‌گری میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها باشد، در دوحه باقی خواهد ماند.

این اظهارنظر پس از انتشار چندین گزارش درباره احتمال انتقال دفتر حماس از قطر به کشوری دیگر منتشر شد.

مجید الانصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص این خبر گفت: تا زمانی که حضور رهبران حماس در اینجا در دوحه برای تلاش‌های میانجی‌گری مفید و مثبت باشد، دفتر آنها در اینجا باقی خواهند ماند.

الانصاری تأیید کرد که دفتر حماس در دوحه با هماهنگی ایالات متحده و سایر طرف‌ها برای اطمینان از وجود کانال ارتباطی برای هر گونه میانجیگری به رهبری قطر بین دو طرف ایجاد شد و در سال‌های اخیر موفق شد بسیاری از میانجی‌گری‌ها را تکمیل کند. 

وی افزود: تا زمانی که دفتر حماس این نقش را ایفا می‌کند، یعنی تلاش‌های میانجی‌گری همچنان ادامه دارد، هیچ توجیهی برای پایان دادن به حضور آن وجود ندارد.

وی با تکرار اظهارات شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در چهارشنبه گذشته که گمانه زنی‌هایی را در مورد احتمال خروج حماس از دوحه ایجاد کرد، تاکید کرد که "قطر متعهد به میانجی‌گری است، اما در مرحله ارزیابی مجدد است. " 

الانصاری با انتقاد از اظهارات مقامات اسرائیلی در مورد قطر خاطرنشان کرد: این اظهارات یکی از دلایلی بود که دوحه را وادار کرد تا در نقش خود به عنوان یک میانجی تجدید نظر کند.

وی گفت: بر کسی پوشیده نیست که اظهاراتی از سوی تعدادی از مقامات اسرائیلی از جمله وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد میانجی‌گری قطر مطرح شده است و همه آن‌ها می‌دانند که نقش قطر چیست. 

آمیچای شکلی، وزیر امور دیاسپورا اسرائیل (جامعه و مبارزه با یهودی ستیزی)، هفته گذشته مدعی شد: «پذیرش قطر به عنوان یک میانجی اشتباه بزرگی است، بلکه یک بازیکن و بخشی از حمله ۷ اکتبر است»، زیرا «قطر و ایران دشمن هستند». 

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز شنبه اعلام کرد که جنبش حماس با حداقل دو کشور منطقه در مورد انتقال دفتر خود تماس گرفته است.

این روزنامه به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت که اقدام حماس در نتیجه فشار میانجی گران مصر و قطر بر جنبش برای تسهیل شرایط مذاکرات با اسرائیل صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • این دانه خون را تصفیه و سرفه را درمان می کند
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • جنجال «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و آیا برای سلامتی مفید است یا مضر؟!
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • خواص آب هویج بستنی
  • رابطه مصرف استامینوفن و حفظ سلامت کبد
  • خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید