Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا برکت شامگاه یکشنبه، در آئین «هر یکشنبه، یک افتتاح» شهرداری اصفهان اظهار داشت: بودجه سال ۹۷ منطقه شش شهرداری اصفهان، ۲۳۰ میلیارد تومان بود که ۱۲۹ درصد جذب شد و در سال گذشته با توجه به بخش اعظم پروژه‌های عمرانی در این منطقه، بودجه به ۴۳۴ میلیارد تومان افزایش یافت که ۱۳۰ درصد این بودجه وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر، بودجه امسال منطقه شش شهرداری ۵۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی کلان شهر اصفهان در منطقه ۶ جانمایی شده است

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی در کلان شهر اصفهان در منطقه ۶ جانمایی شده است تصریح کرد: در سال گذشته ۹۰ درصد از ۱۱۵ پروژه در منطقه شش شهرداری اصفهان عملیاتی شد؛ امسال هم ۱۵۵ پروژه در این منطقه تعریف شده که ۱۳۱ پروژه جدید است.

وی بیان داشت: امروز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در بزرگراه کشوری با مشارکت ارتش آغاز می‌شود و احداث ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و از بوستان سایه با مساحت ۷۰ هزار مربع هم بهره برداری می‌شود.

یک دوم اراضی ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان قرار دار د

در ادامه ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان با اشاره به عملیات فتح‌المبین و مهندسی عملیات‌های نظامی، گفت: بالغ بر یک دوم اراضی ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان قرار دارد و با تفاهم و تعامل شفاف ارتش با بخش‌های مختلف توسعه شهری امکان پذیر شد و در جهت رفاه شهروندان گام برمی‌داریم.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز افزود: هدف نهایی شهرداری اصفهان و ارتش خدمت به شهروندان است و ارتش در این راه پیش قدم است.

وی ادامه داد: طی تفاهم و تعامل با شهرداری توسعه فاز نخست خیابان کمکی ارتش از بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان با سرعت در حال اجراست تا در روان سازی ترافیک مؤثر واقع شود.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان اضافه کرد: طرح‌های تعاملی با شهرداری به پیشنهاد ارتش انجام شد و در پیشبرد رینگ چهارم در جهت رفاه حال شهروندان مؤثر است.

کد خبر 4972523

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان افتتاح طرح عمرانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان سیستان و بلوچستان پروژه های عمرانی منطقه شش شهرداری شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله اعرافی از حمایت حوزه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: کمتر از 18 ماه تا پایان شورای ششم باقی است و تنها کارنامه ما در تاریخ ثبت می‌شود.

وی تحقق 107 درصدی بودجه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: بودجه شهرداری در تفریق 10 هزار و700 میلیارد تومان بوده و تا امروز تفریق بیش از مصوب و اصلاحیه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به بودجه سال 1403 نیز اشاره کرد و گفت: برای سال 1403 نیز بودجه 14 همتی تصویب‌شده و باوجود اجازه دولت برای افزایش 46 درصد تعرفه و عوارض تنها 39 درصد افزایش تصویب شد و تلاش کردیم از راه سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت بودجه خود را تأمین کنیم.

وی از اختصاص 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این عدد به قم اختصاص داده‌شده که بخش عمده آن برای حفاری مترو تا مسجد مقدس جمکران و ساعت ایستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

محرری تصویب بودجه 900 میلیارد تومانی مربوط به بخش فرهنگ را اتفاقی مبارک خواند و بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی نیز به 80 میلیارد تومان ارتقاء پیداکرده و باوجود نداشتن مسئولیت در بخش فرهنگی، شهرداری کم‌کاری نهادهای فرهنگی شهر را جبران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های مهم در شهر اشاره کرد و گفت: اتمام تملک چهل اختران و تکمیل پارکینگ این امامزاده، بهره‌برداری مرحله 5 عمار یاسر، تملک 100 مغازه آرامستان نو و سرعت بخشی به پروژه بسط شرقی انجام‌ شده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: اجرای پروژه دروازه ری نیز با پیگیری شورا سرعت خوبی پیدا کرده و 10 تقاطع در حال ساخت در شهر داریم و همچنین تملک مغازه‌های میدان نو نیز رو به اتمام است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد اما متأسفانه اوقاف با شهرداری همکاری لازم را ندارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه