Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@00:23:04 GMT

کشته شدن ۵ تروریست انتحاری در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۵۵۰

کشته شدن ۵ تروریست انتحاری در بغداد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نیرو‌های امنیتی عراق امروز ۵ تروریست انتحاری را پس از محاصره در جنوب غرب بغداد به هلاکت رساندند.

بر اساس اعلام نیرو‌های امنیتی عراق، در این درگیری یک افسر ارتش عراق نیز به شهادت رسیده است.

نیرو‌های مسلح و امنیتی عراق طی روز‌های گذشته مبارزه گسترده‌ای را علیه بقایای گروه تروریستی داعش در بخش‌های مختلف این کشور آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا سپهبد ستاد «عبد الامیر کامل الشمری» معاون فرمانده عملیات مشترک عراق، روز شنبه، از آغاز عملیات پاکسازی و تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش در خط مرزی با ایران خبر داده بود.

وی روز گذشته درباره این عملیات گفت: «مرحله چهارم عملیات "ابطال العراق" (قهرمانان عراق) با هدف تعقیب و گریز بقایای تروریست‌ها، برقراری امنیت و ثبات در استان دیالی به اضافه پاکسازی و بازرسی نوار مرزی با جمهوری اسلامی ایران و ورود به عملیات ویژه در مناطقی که عناصر داعش از آن برای اجرای عملیات تروریستی و پناه گرفتن استفاده می‌کنند (مناطق حائل میان نیرو‌های فدرال و نیرو‌های پیشمرگه) آغاز شده است».

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی نیرو های امنیتی عراق تروریست انتحاری محاصره داعش سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پای هر متجاوزی را قطع خواهیم کرد، به آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری کرد از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید، شما خوب می‌دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی افزود:، اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تاکید کرد: چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاورمردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد‌های دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

وی گفت: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم