Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل گهر در شبی که برابر پیکان شکست خورد بشدت نسبت به داوری مسابقه و بخصوص کمک داور این بازی معترض بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فوتبال گل گهر اعلام کرد که این باشگاه قصد دارد از کمک داور اول بازی این تیم برابر پیکان بطور رسمی شکایت کند. 
براساس این گزارش این باشگاه " به خاطر قضاوت پرحرف و حدیث تیم داوری و بخصوص کمک داور بازی که روی دو صحنه اشتباهات فاحشی داشت به کمیته اخلاق و کمیته داوران شکایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
باشگاه گل گهر معتقد است که کمک داور اول بازی در صحنه گل اول پیکان ، توپی را که از خط رد شده بود پرتاب اوت اعلام نکرد و همین توپ تبدیل به گل شد. گل گهر در نیمه دوم هم یک بار دروازه پیکان را باز کرد که کمک داور توپ را گل تشخیص نداد. 
این دو صحنه باعث شد تا بازی روز گذشته از نظر داوری یک بازی جنجالی باشد و اعتراض جدی گل گهری را به همراه داشته باشد. 
باید دید پاسخ کمیته اخلاق و کمیته داوران به شکایت گل گهر از کمک داور مسابقه چه خواهد بود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمک داور گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسین حسینی بعد از برتری استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش های فصلمان بود. آخر بازی بد شد چون نباید آن دو گل را می خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد بود که بازی سه بر صفر برده را سه بر دو کنیم.

وی افزود: گل که می خوریم همه مصقر هستیم. فکر کردیم بازی تمام شده و غفلت کردیم و بازی 3 بر دو شد. البته بازی خیلی خوبی بردیم و 6 فینال داریم، همه باید تلاش کنیم و پشت هم باشیم.

کاپیتان استقلال درباره جریمه 300 میلیونی توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه من خیلی خوشحال هستم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را 4 روزه داد.ما خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود.من این 300 میلیون را پرداخت می کنم فدای سر آن هوادار خانم.

حسینی در خصوص اینکه هواداران استقلال از داوری ها برای هفته های آخر نگران بودند گفت: شما داوری ها را دیدید. اگر دوست دارید من محروم شوم که صحبت کنم

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر