Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@17:34:04 GMT

سقف وام مشاغل خانگی ۵۰ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۶۴۵

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: سقف وام برای مشاغل خانگی به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش مهر به نقل از صداوسیما، خانم مهناز امامدادی گفت: سقف وام مشاغل خانگی برای اشخاص حقیقی پیش از این ۲۰ میلیون تومان بود و برای فعالیت‌های گروهی و شبکه‌ای و پشتیبانی هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: رویکرد ما تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت‌های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر فرآیند اجرای طرح از طریق نرم‌افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور افزود: فهرست این کسب و کارها را داریم و با توجه به استحقاق آن‌ها برای دریافت این تسهیلات به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مرحله شامل شناخت ظرفیت‌ها و مزیت‌های منطقه است و، توانمندی افرادی که در رشته‌های مختلف در آنجا وجود دارند و افرادی که می‌توانند در این روند مفید باشند. مرحله دوم تقویت افرادی است که می‌توانند در این طرح مفید باشند و در مباحث کارآفرینی، بازارشناسی و … آموزش‌هایی ارائه می‌شود.

خانم امامدادی گفت: حدود یک سال است که طرح توانمند سازی ۶۲۰۰ زن سرپرست خانوار

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی سقف وام مشاغل خانگی توانمند سازی سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی میلیون تومان مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه با یکی از افرادی که توسط صهیونیست‌ها سپر انسانی شده بود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم) بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم) برخورد موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35 (فیلم)

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • مصاحبه با یکی از افرادی که توسط صهیونیست‌ها سپر انسانی شده بود (فیلم)