Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اعلام رفع انسداد جاده اوشان فشم که به علت ریزش رخ داده بود، گفت: طی ساعات ۵ بامداد الی ۱۲ ظهر روز گذشته شاهد وقوع ۶ زلزله درشت به شدت ۲.۵ تا ۴ ریشتر در منطقه فیروزکوه بودیم.

منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: با ۶ زلزله درشت رخ داده بین ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تا ۴ ریشتری که از ساعت ۵ الی ۱۲ بامداد در منطقه فیروزکوه رخ داده به تعدادی از شهرستان‌ها حالت آماده باش و نیمه آماده باش اعلام شده است.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش به علت وقوع بارش، پدیده آب شستگی همراه با ریزش ماسه و گل ولای در یک کیلومتری فشم و چهار کیلومتری اوشان رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: از آنجایی که همکاران ما در اداره راهداری در آماده باش بودند به منظور احتیاط بیشتر جاده را مسدود کردند تا جاده را ز سنگ ریزه‌ها و گل و لای موجود پاکسازی کنند.

درجاتی در خصوص وضعیت کنونی جاده اوشان فشم نیز افزود: با توجه به سرعت عمل عزیزان ما در اداره راهداری جاده در حال حاضر محور یاد ذکر شده باز و تردد در آن جاری است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران آب شستگی زلزله تهران مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اوشان فشم بازگشایی مسدودیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از شکستگی خط لوله آب در خیابان میر خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ شاهد شکستگی خط لوله آب شرب چدنی ۴۰۰ میلی‌متری در خیابان میر در عمق دو متری زمین بودیم.

وی افزود: تیم‌های فنی و حوادث آب و فاضلاب در حال تعمیر و تعویض مقطع آسیب‌دیده هستند و محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس در محل انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی تا چند ساعت به طول می‌انجامد.

کد خبر 746374

دیگر خبرها

  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد