Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک قلاده خرس قهوه‌ای در روستای هفت چشمه مشگین شهر تلف شد؛ اختصاص ۳۱ میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت جاده‌های نمین؛ مقاومت میوه‌های تابستانی در مقابل کاهش قیمت؛ افزایش بیماران کرونایی بستری در اردبیل/ ۵ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته ( یکشنبه، ۲۲ تیرماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

یک قلاده خرس قهوه‌ای در روستای هفت چشمه مشگین شهر تلف شد

رئیس اداره محیط زیست شهرستان مشگین شهر گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در روستای هفت چشمه از توابع ارشق مشگین شهر تلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص ۳۱ میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت جاده‌های نمین

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ۳۱ میلیارد تومان برای زیرسازی، ترمیم و آسفالت جاده‌های شهرستان نمین به‌ویژه جاده‌های روستایی اختصاص یافت.

مقاومت میوه‌های تابستانی در مقابل کاهش قیمت

در حالی‌که در فصل تابستان قرار داریم و عرضه انواع میوه‌ها در این فصل بیشتر شده اما هم چنان شاهد قیمت‌های نجومی در بازار میوه به خصوص نوبرانه‌های تابستانه هستیم که این امر سبب کاهش قدرت خرید مردم برای خرید میوه‌ شده است.

افزایش بیماران کرونایی بستری در اردبیل/ ۵ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و متاسفانه ۵ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/3463/777

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل کاهش قیمت خرس قهوه ای بیماران استان اردبیل مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران