Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف غلامی که خبر از تب و لرزش می دادند در این فیلم کوتاه صحیح و سالم است

انتشار فیلمی از عارف غلامی مدافع استقلال معمای بازیکنان کرونایی آبی ها را پیچیده تر کرد.


به گزارش طرفداری، در حالی که سعید رمضانی گفته بود عارف غلامی چنان دچار تب و لرز شدید شده که حتی نمی تواند برای تست کرونا تا بیمارستان برود و پزشکان باید برای نمونه گیری به خانه او مراجعه کنند، ساعتی قبل کانال تلگرامی فوتبال بدنیوز با انتشار فیلم کوتاهی مدعی شد عارف غلامی در سلامت کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فیلم عادل غلامی که شورت و پیراهن ورزشی اش نشان می دهدمشغول بازی بوده، به اتفاق دو دوستش کنار یک زمین چمن محصور ایستاده و در حال صحبت است و برای طرفدارانی که به او ابراز احساسات می کنند، دست تکان می دهد که ناگهان متوجه می شود شخصی در حال ضبط فیلم از اوست. عارف غلامی همراه دوستانش سراغ این فرد می روند و از او می خواهند فیلم را پاک کند و بعد از شنیدن جواب منفی، تلاش می کند گوشی تلفن همراه را از طرف بگیرد.


همین که فیلم در کانال تلگرامی منتشر شده نشان می دهد عارف و رفقایش موفق به این کار نشده اند.

این کانال مدعی است این فیلم یکشنبه شب ضبط شده و پرسیده مگر عارف غلامی مشکوک به کرونا نبود؟

سرپرست استقلال گفته بود نتایج اسکن ریه غلامی نگران کننده است اما باور پذیر نیست بازیکنی که شنبه شب تا ۴ صبح در بیمارستان بوده، تب و لرز شدید داشته، ویروس کرونا ریه اش را درگیر کرده بوده و از شدت ضعف جسمانی و بدن درد نمی توانسته حتی برای آزمایش از خانه خارج شود، یکشنبه شب فوتبال بازی کند.
طرفداری منتظر توضیحات عارف غلامی می ماند تا این معما حل شود که غلامی بعد از منفی شدن تست پزشکی در منزلش، سرحال شد و بازی کرد یا مشکلش به آن شدتی که گفتند نبود؟

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در 15 دقیقه پایانی دیدار مقابل استقلال نمایش متفاوتی از سایر لحظات داشت و تغییراتی که در ترکیب این تیم به وجود آمد و حضور مهره‌هایی مثل سجاد جعفری کاری کرد تا آنها هجومی‌تر کارشان را دنبال کنند و بتوانند به دو گل برسند و در آستانه کامبک قرار بگیرند.

سجاد جعفری که در نقل و انتقالات تابستانی از ذوب‌آهن به شمس‌آذر قزوین اضافه شد، در دیدار مقابل استقلال به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و لحظاتی پس از حضورش در بازی توانست روی گل اول بازی نقش مستقیم داشته باشد و علاوه بر آن در نبردهای میانه زمین موفق کار کند تا عملکرد بهتری ارائه بدهند.

این هافبک سرعتی و تکنیکی در دقیقه 83 به زیبایی منطقه بازی را از میانه زمین عوض کرد و توپ را به جناح راست زمین بُرد و به علی آزادمنش رساند تا ارسال این بازیکن را فراز امامعلی تبدیل به گل کند و شمس‌آذر امیدوار به بازگشت شود.

جعفری که تجربه گلزنی مقابل سپاهان و تراکتور را داشته، امیدوار بود با زدن گل اول برابر استقلال بتوانند در لحظات پایانی به بازی برگردند که فقط یک گل دیگر به ثمر رساندند.

دیگر خبرها

  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور