Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در عملیات ارتش پاکستان علیه تروریست ها، ۸ تن کشته شدند.

بر این اساس، عملیات ردیابی مخفی‌گاه عناصر تروریستی در بخش "بویا" از نواحی وزیرستان شمالی انجام شد و در جریان تبادل آتش، ۴ تروریست تحت تعقیب به هلاکت رسیدند. ارتش پاکستان اعلام کرد: در این عملیات ۴ سرباز پاکستانی نیز کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش پاکستان سه سال پیش عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم در سراسر این کشور باعنوان "رد الفساد" و با ویژگی برخورد بدون تبعیض با همه گروه‌های تروریستی آغاز کرد و عملیات دیروز در ادامه این طرح بود.

ارتش و نهاد‌های اطلاعاتی پاکستان طی سه سال گذشته تحت عملیات رد الفساد، بیش از ۱۵۰ عملیات انجام داده است. به گفته سخنگوی ارتش این کشور از سال ۹۶ تا اسفند گذشته بیش از ۴۰۰ فقره عملیات تروریستی از جمله حملات انتحاری و بمب گذاری در پاکستان خنثی و ۳۴۴ تروریست نیز محکوم به اعدام شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش پاکستان عناصر تروریست وزیرستان شمالی ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس پاکستان اعلام کرد که کاروان خودرویی مهندسان چینی در ایالت خیبر پختونخواه هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در پی آن پنج مهندس چینی کشته شدند.
 
محمدعلی گنداپور، رئیس پلیس منطقه گفت که مهندسان از اسلام آباد به سمت کمپ خود در محل ساخت سد در داسو در استان خیبر پختونخواه در حرکت بودند.
 
گنداپور گفت: در این حمله پنج مهندس چینی و راننده پاکستانی آنها کشته شدند.
 
منطقه داسو یک سد بزرگ است و این منطقه در گذشته نیز مورد حمله قرار گرفته است. انفجار اتوبوس در سال 2021 باعث کشته شدن 13 نفر از جمله 9 تبعه چینی شد.
 
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.
 

دیگر خبرها

  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان
  • کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد