Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمدحسین کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲ در توضیح آخرین وضعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه با تاکید بر این نکته که کار آسفالت معابر در حال انجام است گفت: از ابتدای سال تا به امروز نزدیک به ۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۲ شهرداری تهران پخش کردیم.

اخبار اجتماعی- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲افزود:در برنامه ریزی انجام شده جهت پخش آسفالت، معابری مانند خیام، شوش، هرندی و دانش سرا با توجه به شرایط موجود در اولویت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: از دیگر برنامه های در دست اجرا تراش روکش معبر مولوی است و باید به این نکته تاکید کنم که تراش روکش معابر سطح منطقه ۱۲ در دستور کار است و به مرور زمان انجام می شود.

او در تشریح دیگر اقدام های عمرانی انجام شده در سطح منطقه 12 شهرداری تهران گفت: از مهمترین اقدام های در دست اجرای شهرداری منطقه موضوع بهسازی خیابان لاله زار است که کار جدول گذاری و تراش روکش از خیابان منوچهری به بالا در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲  ادامه داد: به دنبال اصلاح زیر ساخت ها در معبر لاله زار هستیم و یکی از مواردی که مورد توجه موضوع فاضلاب است که امیدواریم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم کار بهسازی خیابان لاله زار را به سرانجام برسانیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری آسفالت شهرداری منطقه 12 شهرداری منطقه لاله زار منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بسطام پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق حاشیه شهر ساوه با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر اجرا شده است، افزود: طرح نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر ساوه پس از سال‌ها محقق و این مطالبه بحق شهروندان ساوجی از رؤیا به واقعیت پیوست.

وی افزود: از یکسال گذشته تاکنون ۷۱۴ هزار مترمربع از سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر ساوه با اقدامات جهادی مجموعه مدیریت شهری آسفالت و روکش آسفالت شد که در تاریخ شهر ساوه و تاریخ مجموعه مدیریت شهری بی نظیر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: در بحث جدول گذاری خیابان‌ها و کوچه‌ها نیز نزدیک ۵۰ هزار متر طول یا به عبارتی ۵۰ کیلومتر اجرای جدول گذاری و نهر آب‌های جاری انجام شده است.

وی ادامه داد: با محاسبه اقدامات سال‌های گذشته در دوره ششم شورای شهر، بیش از نیمی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر یا برای اولین بار آسفالت یا عملیات روکش آسفالت صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: تمامی مراحل تولید و تأمین منابع اولیه زیرسازی، آسفالت، جدول و اجرا توسط مجموعه شهرداری از معدن تا خط تولید انجام شده که در تمام این زمینه‌ها شهرداری به همت مدیران و پرسنل مربوطه به خودکفایی دست یافته‌اند.

بسطام افزود: امیدواریم تا سال آتی که سال آخر این دوره از شورای شهر است کوچه و خیابانی خاکی نماند و یا نیاز به روکش آسفالت نداشته باشد.

کد خبر 6085314

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه