Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به مناسبت پنجمین سالگرد برجام به نقد و بررسی روند امضای این توافق می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی، اقدامات مدعیان احترام به قانون و پیمان‌های بین‌المللی در آمریکا و کنگره این کشور در راستای اعمال تحریم ها و محدودیت های خلاف نص صریح برجام بلافاصله پس از امضای این توافقنامه را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه برخی از این اقدامات از جمله تلاش آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنها در راستای ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران پیش و پس از برجام، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و ارسال بدافزارهایی به قصد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با اشاره به انفجار اخیر در تاسیسات نطنز و بررسی علل احتمالی آن به واکاوی راهکارهای ایران برای فشار بیشتر بر غرب در جهت پای بندی آنها به وعده های خود پرداخته و نقش آژانس بین المللی انرژی هسته ای در جریان اجرای این توافق را بررسی می کند.

سوءاستفاده قدرت های بزرگ از آژانس بین المللی انرژی هسته ای برای جلوگیری از امضای NPT توسط اسرائیل و تسهیل دستیابی این رژیم به تولید انبوه سلاح هسته‌ای و نگاهی به فتوای رهبری مبنی بر حرمت ساخت بمب اتمی و تاکید ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای برای اهداف صلح‌آمیز نظیر تولید برق و کاربردهای پزشکی و علمی از دیگر محورهای مهم مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 25 تیر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 06:00، 13:00 و 18:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 08:00 و 21:00 و جمعه ساعت 17:00 روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی هسته ای شبکه پرس تی وی ایران امروز امضای برجام پنجمین سالگرد هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • ماجراجویی هسته‌ای ایران در فصل دوم برنامه «بی‌واسطه»
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است