Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : سردار حسین معروفی امروز ظهر در دیدار رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز برای عرض خدا قوت به محضر شریف کادر درمان به‌عنوان افراد در خط مقدم جبهه سلامت حضور در این مکان حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتقاد قلبی داریم که در پنج ماهه گذشته مجموعه سلامت یک جهاد را انجام دادند گفت: سیستم نظام سلامت با اعتقاد کامل وارد عمل شده تا امید به جامعه برگردد و جهاد فی سبیل‌الله را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آقا فرمود فردی که در این راه بمیرد به شهادت رسیده است چرا که برای حفظ جان و اعتقادات کشور تلاش کردند افزود: ویروس منحوس و مرموز امید را از جامعه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه و مردم ما نعمت سلامت و قدر مدافعان سلامت را می‌دانند خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند که امروز جامعه بیش از هر زمانی به این نعمت الهی پی برده است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز ایثار همانند دوران دفاع مقدس دیدنی شده است گفت: پرستاران و کادر درمان با ایثار کامل برای حفظ جان مردم در بیمارستان‌ها تلاش می‌کنند و اگر از همان روز اول همه رعایت می‌کردند امروز مشکلات ما کمتر بود.

وی با بیان اینکه در این جهاد همه مسئول بوده و همه مورد امتحان الهی قرار گرفته‌اند افزود: اینگونه نیست که فقط مردم و یا فقط مسئولان مورد امتحان باشند بلکه همه آحاد جامعه در این جهاد مورد امتحان الهی قرار دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: پرستاران و پزشکان امروز خود را وقف سلامت مردم کردند و خود را ماه‌ها از دیدار بستگان بسیار نزدیک خود محروم کردند.

وی با اشاره به اینکه دوباره ایثار را از نزدیک به چشم دیدم و این ایثار جای قدردانی زیاد دارد گفت: از طرف مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان از تلاش جهادگونه آنها قدردانی خاضعانه می‌کنم.

سردار معروفی با بیان اینکه تا زمانی که نیاز باشد در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت در استان هستیم افزود: مشکل مردم در هر زمینه‌ای باید حل شود و مهم است که سلامت مردم حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما در خدمات‌دهی به مردم اعتقادی است و هیچ نگاه سیاسی و مذهبی نداریم اظهار داشت: در سپاه فقط به خدمت و نوکری به مردم فکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سوگند روز اول پزشکان و پرستاران کشور امروز عملیاتی شده است و مردم امروز کادر درمان را با تمام وجود دوست دارند گفت: بیماری کرونا باید مدیریت شود و معلوم نیست چه زمانی این ویروس به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۴ کارگاه تولید ماسک در ابتدای شیوع ویروس در استان راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: آمادگی کامل داریم که در این زمان دوباره کارگاه‌ها فعال شود و تولیدات ماسک در هر جایی که لازم است توزیع شود.

46

کد خبر 1409471

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سپاه پاسداران از حمایت‌های مردم از عملیات «وعده صادق»

سپاه پاسداران از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم از «سپاه» برای تنبیه دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت عزیز ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند "وعده صادق" در پیامی قدردانی و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی؛

غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت وعده راستین خداوند است ؛ " عملیات وعده صادق " مصداق بارز وعده الهی بود که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد و هراس، وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث و جنایتکار این موجود پلید و شر مطلق قرار داد.

خدای بزرگ را شاکریم که خون‌های پاک شهیدان عالیقدرمان در جنایت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با عملیات تنبیهی رزمندگان غیور و حماسه ساز سپاه اسلام ثمر داد و با فروپاشی هیمنه پوشالی و بازدارندگی تزیینی و تارعنکبوتی ارتش صهیونیستی ، شکستی تاریخی و راهبردی برای اشغالگران ثبت و یوم الله دیگری در تاریخ میهن عزیزمان رقم خورد.

این عملیات تاریخی و شگفت آور که در پاسخ به مطالبه ملی و با هماهنگی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم افزایی و همراهی سایر «نیروهای مسلح» انجام پذیرفت و پرده‌ای از اعمال و نمایش قدرت «ایران قوی» را پیش روی جهانیان گشود، مرهون تدابیر حکیمانه رهبری مقتدر و شجاع انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در هدایت و قدرت افزایی روز افزون دفاعی و نظامی کشور مقابل گستاخی و زیاده خواهی‌های قدرت‌های استکباری و «وعده صادق»‌ معظم له در خطبه های نماز عید سعید فطر برای تنبیه جنایت و تجاوز دشمن صهیونیستی بود و در اوج اقتدار و عظمت توانست فضای جعلی و اغراق آمیز قدرت نظامی رژیم کودک کش را منهدم و بعد از «عملیات طوفان‌الاقصی»، شکست ترمیم ناپذیر دیگری بر اشغالگران قدس شریف تحمیل کند.

دستاوردهای راهبردی این عملیات موفق که وحدت مثال زدنی آحاد مردم، شخصیت‌ها، نهادها، رسانه ها، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی و دارای مرجعیت در تصویری دل انگیز و میدانی شکوهمند و شوق آور، بر پیشانی آن می‌درخشد ، سرمایه ارزشمند نظام ولایی و مردمی جمهوری اسلامی ایران برای تداوم آرمان‌ها و نقش آفرینی در نظم نوین منطقه‌ای را تقویت و پشتوانه قدرتمندی برای فرزندان ایران عزیز در «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام و حفاظت از امنیت و پاسخ به نیازهای کشور و خدمت صادقانه، مجاهدانه و فزون‌تر به ملت شریف و شایسته به ارمغان آورد.

این پیروزی غرور آفرین ماندگار و معنادار که تحت الطاف خداوندی و عنایات حضرت ولی عصر ( عج) حاصل شد را به محضر مبارک «امام» و «امت» تبریک گفته و از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های باشکوه شما مردم فهیم و قدرشناس از «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای تنبیه دشمن صهیونیستی در این روزهای جاودانه تاریخی، متواضعانه قدردانی و سپاسگزاری کرده‌ و قاطعانه اعلام می‌کنیم: «مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.»

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن
  • قدردانی سپاه از مردم
  • قدردانی سپاه از پشتیبانی مردم از عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی سپاه از حمایت‌های مردم از عملیات «وعده صادق»
  • بیانیه قدردانی سپاه از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق
  • قدردانی سپاه پاسداران از حمایت‌های مردم از عملیات «وعده صادق»