Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: ثبت نام اولیه دانشجویان دانشگاه ایلام برای حضور در ترم تابستان ۹۹، از ۲۸ تیرماه آغاز می‌شود و تا اول مرداد ادامه دارد.

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص جزئیات برگزاری ترم تابستان گفت: ترم تابستان ۹۹ این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود و حداکثر واحد انتخابی ۶ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی با بیان اینکه نیمسال تابستانی حذف و اضافه و حذف اضطراری ندارد، افزود: دانشجویان سایر دانشگاه برای گذراندن ترم تابستان در دانشگاه ایلام باید معرفی نامه از دانشگاه مبدأ برای دروس مورد تایید داشته باشند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اظهار کرد: کلاس‌های ترم تابستان ۹۹ دانشجویان مطابق تقویم آموزشی و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و حد نصاب تشکیل کلاس‌ها ۱۰ دانشجو است و چنانچه کلاسی به حد نصاب نرسد، تشکیل نمی‌شود.
وی ابراز کرد: شرکت دانشجویان در کلاس‌ها و جلسه امتجان ضروری است و شرایط غیبت همانند کلاس‌های حضوری خواهد بود.
نعمتی ادامه داد: ثبت نام اولیه دانشجویان برای حضور در این ترم، از ۲۸ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱ مرداد ادامه دارد. انتخاب واحد دانشجویان نیز از ۴ تا ۸ مرداد صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی ترم تابستان ۹۹ دانشگاه ایلام هم از ۱۱ مرداد آغاز و تا ۶ شهریور ادامه دارد. امتحانات پایانی نیز از ۷ تا ۱۳ شهریور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ایلام ترم تابستان آموزش مجازی آزمون مجازی ترم تابستان ۹۹ دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام درخواست وام شهریه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی محمدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام