Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- رئیس سازمان امور دانشجویان از ثبت درخواست ۸۳۰۰ دانشجو برای مهمانی در ترم تحصیلی آینده خبر داد.

دکتر مجتبی صدیقی با اشاره به آخرین وضعیت مهمانی دانشجویان دانشگاه‌ها برای نیمسال تحصیلی آینده، اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان در سامانه انتقال برای مهمانی نیم‌سال آینده تحصیلی ثبت نام کرده‌اند که وضعیت این دانشجویان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: باید با رؤسای دانشگاه‌ها صحبت کنیم که آیا امکان گسترش مهمانی برای ترم آینده وجود دارد و در صورت فراهم بودن شرایط این امکان را برای دانشجویان مجددا فراهم خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: دانشگاه‌ها بر اساس امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند، می‌توانند در خصوص درخواست مهمانی دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده تصمیم‌گیری کنند، البته وزارت علوم از دانشگاه‌ها درخواست خواهد کرد که به دلیل وضعیت ناشی از شیوع کرونا ویروس برای نیم‌سال تحصیلی آینده همکاری بیشتری در زمینه امکان مهمانی دانشجویان بیشتری داشته باشند. ضمن اینکه راهکارهای آن بعد از هماهنگی با دانشگاه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین خاطر نشان کرد: درخواست مهمانی معمولاً برای دانشجویان دوره کارشناسی امکان‌پذیر است و این دانشجویان می‌توانند با ثبت درخواست مهمانی و در صورت موافقت دانشگاه مقصد در دانشگاه‌هایی که مدنظر هستند، تحصیل کنند.

دکتر صدیقی با تاکید بر اینکه امکان مهمانی شامل حال دانشجویان جدیدالورود نخواهد شد، گفت: به نظر نمی‌آید که این دانشجویان نیازی به استفاده از تسهیلات مهمانی داشته باشند.

به گفته معاون وزیر علوم، ما در ترم جاری درخواست مهمانی برای ارائه امتحانات نیمسال جاری در دانشگاه‌های دیگر نداشتیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دانشجویان ویروس مهمانی دانشجویان درخواست مهمانی تحصیلی آینده دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده به تعویق افتاد