Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:22:32 GMT

باند قاچاق پرندگان شکاری در مازندران متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۰۱۱۵

باند قاچاق پرندگان شکاری در مازندران متلاشی شد

به گزارش روابط عمومی محیط زیست مازندران ، حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود : از این باند ۱۱ قطعه پرنده شکاری از خانواده شاهین شامل دو بالابان و بحری کشف شده است.
وی اضافه کرد : در این ارتباط دو نفر از قاچاقچی که یکی از آنها  غیر بومی و ساکن یکی شهرهای جنوب کشور بود، دستگیر و برای برخورد قانونی پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل محیط زیست مازندران کار این قاچاقچیان را زنده گیری پرندگان شکاری و فروش آنها به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اعلام کرد.
وی گفت: به دلیل صدمه بدنی وارد شده به این پرندگان از سوی قاچاقچیان ، این گونه ها پیش از رها سازی به تیمارگاه حیات وحش انتقال داده شدند تا پس از تیمارداری و امکان رهاسازی ، در حیات وحش رها شوند.
این دومین باند قاچاق پرندگان شکاری به کشورهای عربی است که در چند سال اخیر در شرق مازندران که زیستگاه اصلی این پرندگان محسوب می شوند ، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی برای برخورد قانونی می شود.

شورای عالی حفاظت محیطزیست میزان جریمه هر قطعه بحری و بالابان را حدود دو میلیارد ریال اعلام کرده است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست مازندران سازمان حفاظت محیط زیست مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شماری از عناصر اطلاعاتی اسرائیل در یک نشست به بررسی تاثیر همپیمانی اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس پرداختند. یکی از این عناصر اطلاعاتی در این نشست تاکید کرد اعراب به لحاظ ضعف ذاتی که دارند، توان جنگیدن با ایران را ندارند و برای جنگ نمی‌توان روی آنها حساب باز کرد. حرف‌های جالب این عناصر اطلاعاتی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • ورود بیش از ۳۰۰ فلامینگو به تالاب بین المللی گاوخونی
  • میهمانی ۳۰۰فلامینگو در گاوخونی/ نخستین کلونی‌های جوجه‌آوری ثبت شد
  • باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد