Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام کمالوند با اشاره به همدلی‌های مومنانه اهالی مسجد «امام حسین(ع)» با محرومان، گفت: پایگاه بسیج برادران این خانه خدا در مجموع ۱۵ هزار ماسک را در دوره شیوع ویروس کرونا تولید و میان نیازمندان توزیع کرده است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «رستگار کمالوند» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه محله جعفری باقرشهر از سوی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) به واسطه فعالیت های متنوع و مفید مسجد امام حسین (ع) به عنوان محله اسلامی انتخاب شده است، اظهار کرد: این مسجد به واسطه واقع شدن در چنین محله ای، تعامل خوبی با ساکنان و کسبه این محله از باقرشهر دارد و بسیاری از برنامه ها و طرح هایی که قرار است در این محله برگزار شود با محوریت مسجد امام حسین (ع) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام مسجد امام حسین (ع) (واقع در شهر ری، باقرشهر، خیابان موسی بن جعفر (ع)، بعد از فلکه جعفری) با بیان اینکه این مسجد علاوه بر مشارکت در ضد عفونی کردن امکان عمومی و معابر کوچه ها و خیابان های فلکه جعفری، در آگاه سازی مردم نسبت به نشانه های ویروس کرونا فعالیت داشته است، افزود: مسجد امام حسین (ع) همچنین همسو با فرمایش مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه به نیازمندان، 150 بسته ارزاق و در سه نوبت میان خانواده های مستضعف توزیع کرده است. همچنین هفت میلیون تومان به صورت نقدی نیز در اختیار این خانواده ها برای تامین هزنیه های مربوط به مصارف بهداشتی و درمانی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: مسجد امام حسین(ع) همچنین چهار راس گوسفند و 700 عدد مرغ، قربانی و گوشت آن را میان نیازمندان به ویژه خانوادهای آسیب دیده از نظر اقتصادی در دوره شیوع ویروس کرونا، توزیع کرد.

 

کمالوند در ادامه به راه اندازی کارگاه تولی ماسک توسط پایگاه بسیج حضرت ام ابیها(س) و تولید روزانه 250 عدد ماسک در آن اشاره و اظهار کرد: پایگاه بسیج برادران نیز در مجموع 15 هزار ماسک در دوره شیوع ویروس کرونا تولید و میان نیازمندان توزیع کرد.

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) با بیان اینکه با کاهش شیوع ویروس کرونا پایگاه های بسیج خواهران و برادران این مسجد برنامه ریزی خوبی برای برگزاری برنامه ها در فصل تابستان انجام دادند، گفت: با افزایش شیوع این ویروس در کشور امکان برگزاری این برنامه ها به صورت حضوری ممکن نیست و صرفا برخی از آنها که از طریق فضای مجازی قابلیت اجرا دارد برگزار می شوند. 

 

وی در ادامه درباره سایر فعالیت های مسجد امام حسین (ع) گفت: هر فردی از نمازگزاران این مسجد فوت کند، در شب اول فوت، نماز لیله الدفن از سوی سایر نمازگزاران برای وی اقامه می شود و در شب دوم نیز، همه نمازگزاران یک روز نماز قضا برای وی می خوانند.

 

کمالوند خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج خواهران و برادران مسجد امام حسین(ع) به منظور اجرایی شدن فرمایش مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن فعالیت های خوبی انجام دادند و تاکنون 30 نفر از نمازگزاران نوجوان و جوان این مسجد حافظ چند جزء یا کل قرآن کریم شده اند. اخیرا نیز سه نفر از حفاظ کل قرآن کریم که از نمازگزاران این مسجد هستند همکاری خود با مجموعه قرآنی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را آغاز کردند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه کارگاه تولید ماسک مسجد امام حسین ع فعالیت های مسجدی شیوع ویروس کرونا مسجد امام حسین امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را پخش کردند که امام جماعت یک مسجد در عراق از طریق بلندگو از مردم برای جلوگیری از حمله به مسجد درخواست کمک می‌کند.پ

به گزارش فرارو، این ویدئو نشان می‌دهد که امام جماعت در مناره مسجد ایستاده و درخواست فوری از مردم می‌کند تا از حمله گروهی به مسجد جلوگیری کنند.

به گفته شاهدان عینی، مهاجمان از اهالی محله بودند که قبلا با مدیریت مسجد اختلاف داشتند.

رسانه‌های عراقی توضیح دادند که مهاجمان با حمل چاقو وارد مسجد شدند و هرج و مرج ایجاد کردند و برخی از اموال مسجد را تخریب کردند.

اما نیرو‌های امنیتی توانستند اوضاع را کنترل کرده و دو نفر از مهاجمان را دستگیر کنند و بقیه متواری شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»