Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره اعزام به خدمت مشمولان مبتلا به کرونا توضیح داد.
به گزارش خرداد ،امیر غلامرضا رحیمی پور در گفت وگو با ایسنا، درباره آن دسته از مشمولانی که در موعد اعزام به کرونا مبتلا شده یا در روند غربالگری‌ها مشکوک به کرونا تشخیص داده شوند، اظهارکرد: همانطورکه پیش از این بارها اعلام شده ستادکل نیروهای مسلح پروتکل‌های بهداشتی ویژه ای در مورد سلامت سربازان داشته و آنان هنگام اعزام به سربازی طی چندین نوبت غربالگری شده و وضعیت سلامتیشان بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین راستا نیز اگر در حین اعزام مشمولی مبتلا به کرونا بوده یا دارای علائم مشکوک به کرونا باشد، این فرد به خدمت اعزام نشده و تاریخ اعزام جدیدش از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام خواهد شد.
رحیمی پور درباره اینکه آیا این افراد مشمول غیبت خواهند شد، گفت: چنین افراد مشمول غیبت نمی شوند، البته اگر از قبل غیبت داشته باشند موضوع جداست، اما اینطور نیست که کسی که غیبت نداشته و به سبب ابتلا به کرونا تاریخ اعزامش تغییر کرده، مشمول غیبت شود.
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح همچنین درباره سربازانی که در موعد اعزام به یگان خدمتی خود مراجعه نکرده و ابتلا به کرونا را دلیل عدم حضور خود اعلام کنند نیز به ایسنا گفت: به طورکلی هرفردی که در موعد مقرر برای اعزام اقدام نکند باید در این مورد توضیح دهد. حالا ممکن است فرد تصادف کرده یا والدینش به بیماری صعب العلاج مبتلا شود. در مورد کرونا هم اگر فردی ادعا کند که به کرونا مبتلا شده، طبیعتا مدارک پزشکی‌اش بررسی شده و از سوی بهداری نیروهای مسلح نیز مورد معاینه بالینی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: اگر ادعای این فرد صحیح باشد، مشکلی برای او پیش نخواهد آمد و تاریخ اعزام جدید پس از بهبودی کامل از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا به او اعلام خواهد شد. برچسب ها: ستا دکل نیرو‌های مسلح ، کرونا ، سربازی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصاویر جدید نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها دو غیر نظامی فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله می‌کشند.

تصاویر جدید منتشر شده نشان دهنده یک اتفاق ناراحت کننده است که بر اساس آن، نیرو‌های اسرائیلی دو فلسطینی غیر مسلح را در شمال غزه می‌کشند. این ویدئو که توسط دوربینی از راه دور ضبط شده است نشان می‌دهد این دو مرد در حال راه رفتن در خیابان الرشید در نابلس در غرب غزه هستند. نیرو‌های اسرائیلی قبل از شلیک مرگبار به سوی این دو مرد، به آنها این احساس دروغین را القا کرده بودند که آنها در امان هستند. این تصویر همچنین نشان می‌دهد سربازان رژیم (اسرائیل) با استفاده از بولدوزر در تلاش برای دفن کردن آنها در شن هستند. جنبش مقاومت حماس به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام کرد این شاهد دیگری دال بر فاشیسم و جنایت کار بودن رژیم صهیونیستی در نشل کشی هایش در غزه است. حماس از سازمان ملل و دادگاه‌های بین المللی خواست رژیم اسرائیل و سران تروریست و جنایتکارش را به دلیل جنایت علیه کودکان و غیر نظامیان در غزه پاسخگو بدانند.

 

دیگر خبرها

  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد