Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@12:04:08 GMT

کار و فعالیت اتباع خارجی در سمیرم تخلف است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۰۳۵۱

کار و فعالیت اتباع خارجی در سمیرم تخلف است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌رضا فخری‌زاده، معاون فرماندار سمیرم روز دوشنبه ۲۳ تیر گفت: حضور این افراد در ۹ شهرستان استان اصفهان ممنوع اعلام شده که سمیرم با دارا بودن حدود ۳۵ هزار هکتار باغ و مزرعه نیز یکی از همین مناطق است. بیشترین آمار فعالیت اتباع غیرایرانی در بخش پادنای بزرگ سمیرم است که به طور عمده در کارهای خدماتی، دامی، کشاورزی و باغداری حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده باغ‌های این شهرستان در بخش‌های پادنا و پادنای بزرگ واقع شده است و گروه‌های گشت و شناسایی، این افراد را جمع‌آوری به فرمانداری و استانداری‌ها معرفی خواهند کرد.

فخری‌زاده افزود: این گروه‌ها از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده و از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز ۲۴ مورد  بازرسی، گشت زنی و شناسایی اتباع غیرایرانی را در کارنامه خود داشته‌اند. فصل برداشت و برچیدن سیب‌های گلاب بهاره در سمیرم است و بکارگیری کارگران سیب‌چین از بین این افراد ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود. همه سرکارگران و بهره‌برداران باید از کارگران ایرانی برای برچیدن سیب های درختی در هر چهار بخش شهرستان استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سمیرم از نیروهای انتظامی مستقر در این شهرستان خواست برای شناسایی و جمع‌آوری اتباع خارجی با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری کنند. بکارگیری یا نگهداری اتباع غیرایرانی، روزانه سه میلیون و ۱۸۰ هزار ریال جریمه نقدی در پی دارد.

شهرستان سمیرم با افزون بر ۹۰ هزار جمعیت ثابت و عشایری، ۱۵۰ روستاو آبادی، ۶ شهر و چهار بخش مرکزی، پادنا، وردشت و پادنای بزرگ، دارای ۱۸ هزار هکتار باغ و ۱۶ هزار هکتار زمین زراعی است و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

کد خبر 530398 برچسب‌ها كرونا در ايران استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان پیرامون ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی مقیم قم برگزار شد.

در این نشست که با حضور حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار،‌ زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی،‌ امیری مدیرکل امور امنیتی استانداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی و جمعی از فرماندهان انتظامی برگزار شد، بر هماهنگی و تعامل سازنده نهادهای متولی بر ساماندهی اتباع مجاز و طرد اتباع غیر مجاز در این استان تأکید شد.‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این نشست با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد استان قم به عنوان أم‌القرای جهان اسلام بیان کرد: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این نشست با اشاره به آمادگی و تلاش‌های  انتظامی در مسیر کنترل اتباع و مهاجرین خارجی گفت: به حول و قوه الهی در سال جدید شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت و سلامت اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • سفر رئیس سازمان ملی مهاجرت به خراسان رضوی
  • دستگیری خانواده رمال در کرج (+ عکس)