Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بررسی های اولیه مدارک ثبت‌نامی داوطلبان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صورت پذیرفته است. آن دسته از داوطلبانی که نقص مدرک داشته و یا مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدارک ثبت نامی خود را به طور کامل ارسال نکرده اند، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۵ تیر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه نقص در ارائه مدارک و یا اعلام اطلاعات نادرست سبب بروز مشکلاتی برای فرد خواهد شد که مسئولیت آن به عهده داوطلب است.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر روز ۱۶ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

31 / 31 دستیار تخصصی پزشکی آزمون ثبت‌نام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستیار تخصصی پزشکی آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد

قادر آشنا به سمت دبیر «هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ طی حکمی از سوی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به این شرح است:

"جناب آقای دکتر قادر آشنا
با سلام
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده 6 آئین نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.
اهتمام برای شناسایی ظرفیت های مغفول مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است."
گفتنی است قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان در همایش جامعه اورولوژی
  • خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • بحران خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت