Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تایید مجوز تامین ۹۰۰ خودروی امدادی برای تجهیز ناوگان لجستیکی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر خبر داد. تاریخ انتشار: 10:07 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۰۷۵

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: مهدی ولی پور درباره مجوز تامین تجهیزات ناوگان لجستیکی و پشتیبانی گفت: طبق آخرین اطلاعات جمع آوری شده سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای تجهیز ناوگان لجستیکی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور نیازمند دریافت مجوز تامین و خرید هزار و ۴۰۰ خودروی عملیاتی (آمبولانس، دوکابین و ست نجات) است که در مرحله نخست با دریافت مجوز تامین ۹۰۰ خودروی امدادی شامل (۳۰۰ آمبولانس، ۳۰۰ خودرو دوکابین و ۳۰۰ خودرو ست نجات) برای تجهیز ناوگان لجستیکی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از سوی کمیسیون امور زیربنایی صنعت و محیط زیست دولت بخشی این کسری مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: این خودرو‌ها شامل خودرو‌های آمبولانس تویوتا هاردتاپ و خودرو وانت تویوتا لندکروز هاردتاپ سری C ۷۰ مدل GRJ ۷۸ L دارای موتور ۴۰۰۰ سی سی بنزینی ۶ سیلندر و قدرت موتور ۳۳۵ اسب بخار و تویوتا هایلوکس toyota hilux با موتور بنزینی ۲۷۰۰ سی سی چهار سیلندر و قدرت موتور ۱۶۴ اسب بخار با سیستم جبران کننده، دریچه گاز در ارتفاعات بالا و مناطق کوهستانی دارای طراحی موتور و سیستم خنک کننده ویژه مناطق صعب العبور و حرکت در گل و لای است؛ که نیاز‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر را مرتفع می‌سازند.

وی توضیح داد: خودرو‌های آمبولانس و نجات هاردتاپ شعاع عملیاتی بالا دارند و با توجه به دارا بودن دو باک ۹۰ لیتری بنزین مجموعا ۱۸۰ لیتر سوخت با امکان پیمایش ۹۰۰ کیلومتر بدون سوخت گیری در شرایط بحران یا مناطق کویری گزینه مناسبی برای انجام سلسله عملیات امداد و نجات است.

بیشتر بخوانید: احتمال وقوع زلزله بزرگ در فیروزکوه وجود دارد؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات جمعیت هلال احمر امداد و نجات مجوز تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد