Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت:خبرگزاری شبستان در حوزه تخصصی دین می‌تواند منبع خوب و مورد اعتماد دیگر رسانه‌ها باشد و با بهره‌مندی از دانشمندان دینی در تولید محتوا نیز پاسخگوی سوالات و شبهات جامعه به ویژه نشر اسلام ناب محمدی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت‌الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستانهای تهران گفت: خبرگزاری شبستان می تواند منبع خوب و مورد اعتماد دیگررسانه ها در حوزه اطلاع رسانی دینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم این مصاحبه به شرح زیر حضورتان تقدیم می گردد:

 

انتظار جنابعالی از رسانه های دینی چه می باشد؟

یکی از کارکردهای رسانه، آموزش، تبلیغ و ترویج پیام های دینی است. بستر رسانه می تواند کانونی برای حرکت مردم در راستای ترویج دین و کارکردهای عبادی، سیاسی، تبلیغی، آموزشی، تربیتی،  باشد و در عصرحاضر و با توجه به گسترش وتنوع فضای رسانه و باعنایت به ذوق مخاطبین برنامه های خود را به روزکند.

 

نقش رسانه های دینی در مقابله با تهاجم های فرهنگی و تبلیغات بیگانگان در دین گریزی چقدر تاثیر گذار می تواند باشد؟

رسانه ها می بایست بارصدوشناسایی تهاجم فرهنگی به تبین آن پرداخته وبااستفاده ازاندیشمندان حوزه دین به مقابله به آن بپردازندوالبته باتقویت باورها و به تعبیرامام رضا(ع)که می فرمایند:اگرمردم زیبایی های کلام مارابدانندبه مامی پیوندندلازم است بااستفاده ازعلماودانشمندان دینی زیبایی های معارف اسلام واهل بیت تبین تاجوانان راازتهاجم فرهنگی ودین گریزی نجات دهند.

 

با توجه به اینکه مساجد و کانون های مساجد می توانند در جهت تقویت ایمان و دینداری جوانان موثر هستند برای تقویت کانون های مساجد در این مورد راهکار شما چه می باشد؟

کانون های فرهنگی هنری مساجد باشناخت زوایای مختلف جوانان و رویکردهای آنان و با استفاده ازنظرات جوانان برای تربیت نسلی پاک براساس مسجدمحوری برنامه ریزی کند و بافعال نمودن فعالیت هایی که جوانان به آن علاقه دارند، مانند:حضوردرفعالیت های اجتماعی وفرهنگی ودینی تلاش کنند، البته حضورکارشناسان مجرب وآموزش دیده درحوزه جوانان می تواند در تقویت باورهای دینی این نسل موثرباشد.

 

آیا معرفی اماکن مذهبی و فرهنگی در رسانه ها، در جهت جذب گردشگر در شهر شما کیفیت مطلوب دارد؟

باتوجه به تاریخ شهرری و وجود شخصیت های دینی و علمی مانند حضرت عبدالعظیم حسنی و شیخ صدوق و امامزادگان واجب التعظیم که شاهد هستیم شیعیان از سراسر دنیا به زیارت این بزرگان می آیند و توصیه امام هادی (ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی که یکی محدثین و یاران امامان معصوم (ع) و قرار گرفتن شهرری در مسیر حرم امام خمینی (ره) و شهدای بهشت زهرا جاذبه های زیادی دارد و رسانه های دینی در زمینه معرفی این شخصیت ها و اماکن و جذب گردشگر نقش مهمی دارند.

نظر شما درباره فعالیت خبرگزاری شبستان به عنوان خبرگزاری حوزه دینی چه می باشد؟

خبرگزاری شبستان که در حوزه تخصصی دین حرکت می کند می تواند منبع خوب و مورد اعتماد دیگر رسانه ها باشد و با تولید خبر در عرصه دین و هم در تولید محتوا با بهرهمندی دانشمندان دینی در پاسخگویی به سوالات و شبهات جامعه و به ویژه نشر اسلام ناب محمدی تلاش کند و بحمدالله توانسته در این سالهای اخیر نقش خوبی در این زمینه داشته باشد و عملکرد فعالان فرهنگ دینی را منعکس کند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان تواند منبع مورد اعتماد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان

کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستیم که امروز این اتفاق مبارک رخ می‌دهد. ۳۵ سال است که امروز در ورزش ایران فعالیت می‌کنم و امروز بهترین روز ورزش ایران است.

وی افزود: مردم همواره با این دو باشگاه زندگی کرده‌اند و ورزش امروز یک صنعت است و از تمامی عزیزانی که همراهی کردند تا این اتفاق مبارک و بزرگ رخ دهد و از شخص رییس جمهور گرفته، دولت محترم، وزارت امور اقتصاد و دارایی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. همچنین از خریداران عزیز دو باشگاه تشکر می‌کنم که وارد این عرصه شدند و به فوتبال ایران کمک کردند و شاهد توسعه باشگاه‌داری در کشور خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وزارتخانه در جایگاه نظارتی خود گام برخواهد داشت، خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌ها و کارشناسان نیز تشکر می‌کنم و اعتقاد داریم رسانه یک فرصت برای ورزش کشور است و همواره خودمان را مدیون رسانه می‌دانیم. باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم.

هاشمی با بیان اینکه با مدیریت خوب سهامداران دو باشگاه شاهد رشد و تحول فوتبال ایران خواهیم بود، عنوان کرد: هر زمان که حال این دو باشگاه خوب باشد، حال فوتبال ایران خوب است و هر زمان که حال فوتبال ایران خوب باشد، حال ورزش کشور خوب خواهد بود. 

وی افزود: کار وزارت ورزش و جوانان تیمداری نیست بلکه وظیفه نظارتی داریم و دولت کمک کرد تا این اتفاق رخ دهد و بعضا به ما نقد می‌کردند که نباید این اتفاق رخ دهد، اما امروز خوشحال هستیم که اراده دولت محقق شد و از همه پیشکسوتان نیز تشکر می‌کنم و باید بگویم ۵ درصد هم برای پیشکسوتان پیش بینی شده که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و واگذاری آن ۵ درصد هم انجام می‌شود تا وزارت ورزش کاملا خود را از تیمداری دور کند و آرزوی دیرینه ورزش کشور محقق شود و بدون دغدغه در رقابت‌های بین‌المللی حضور یابند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات بحث مالکیت مشترک بود و مسائل دیگری داشتند که باید حل می‌شد، اظهار کرد:جلسات مختلفی با حضور مسئولان دو باشگاه و فدراسیون فوتبال برگزار و این مشکلات حل شد تا بتوانند به بهترین شکل در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

وزارت ورزش نقشی در مورد اینکه چه کسی به این دو باشگاه بیاید نداشته است، گفت: امیدوار هستیم بخش خصوصی در مورد این دو باشگاه به خوبی تصمیم‌گیری کند و خروجی تصمیمات بنابر تاکید رییس جمهور، خوشحالی مردم باشد و با روند خوب مدیریت امیدواریم این هدف محقق شود.

 روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد