Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی مدیران صنعت لبنیات در خبرگزاری ایسنا با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه) در خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

 

به گزارش پول نیوز در این نشست رسانه ای که با حضور مدیرعامل پگاه، مدیرعامل انجمن صنایع لبنی و مدیران دو شرکت دیگر برگزار شد، مباحث مرتبط با این صنعت بررسی و تحلیل شد.

برپایه این گزارش، در این نشست، مباحثی چون قیمت گذاری لبنیات، سلامت محصولات، صادرات شیرخشک و برنامه‌های تولید کیفی در کشور بررسی و پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبداله قدوسی با اشاره به جایگاه شرکت صنایع شیر ایران در تامین اقلام کیفی و سلامت محور توضیح داد: با تلاش شرکت‌های متعدد در صنعت لبنیات، هم اکنون این صنعت خودکفاست و توانسته در حوزه صادرات هم نقش موثری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تا سال ۱۳۸۰ حدود ۴۰۰ میلیون دلار واردات در این حوزه داشته ایم افزود: افتخار این صنعت است که مردم هم اکنون حق انتخاب محصولات سالم و فراسودمند را دارند و این صنعت توانسته نمودار سلامت را در کشور ارتقا دهد.

گفتنی است در این جلسه که به زودی مشروح آن منتشر خواهد شد، مسائل متعددی مطرح شد و حاضران توضیحاتی در این خصوص ارائه دادند.

 

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت پگاه پول نیوز قیمت شیر محصولات لبنی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» همزمان با روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در اولین نشست «بچه‌های ایران آینده» نوجوانانی که سال گذشته در جشنواره «قصه ایران آینده» شرکت کرده بودند گردهم می‌آیند و یکی از حکایت‌های گلستان سعدی را با ادبیات امروزی بازنویسی می‌کنند.

در پایان این نشست‌ها که از اول تا ششم اردیبهشت ماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود، نوجوانان آثار خود را می‌خوانند و به رأی شرکت‌کنندگان بهترین اثر انتخاب می‌شود و برای چاپ در فصلنامه «ایران آینده» به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه نویسندگی و گسترش فعالیت حلقه‌های نوجوانان فرهنگسراها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6084328 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»