Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید کشوری اصفهان با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش تین نیوز بهنقل از خبرنگار مهر، محمدرضا برکت شامگاه یکشنبه، در آئین «هر یکشنبه، یک افتتاح» شهرداری اصفهان اظهار داشت: بودجه سال ۹۷ منطقه شش شهرداری اصفهان، ۲۳۰ میلیارد تومان بود که ۱۲۹ درصد جذب شد و در سال گذشته با توجه به بخش اعظم پروژه‌های عمرانی در این منطقه، بودجه به ۴۳۴ میلیارد تومان افزایش یافت که ۱۳۰ درصد این بودجه وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر، بودجه امسال منطقه شش شهرداری ۵۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی کلان شهر اصفهان در منطقه ۶ جانمایی شده است

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی در کلان شهر اصفهان در منطقه ۶ جانمایی شده است تصریح کرد: در سال گذشته ۹۰ درصد از ۱۱۵ پروژه در منطقه شش شهرداری اصفهان عملیاتی شد؛ امسال هم ۱۵۵ پروژه در این منطقه تعریف شده که ۱۳۱ پروژه جدید است.

وی بیان داشت: امروز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در بزرگراه کشوری با مشارکت ارتش آغاز می‌شود و احداث ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و از بوستان سایه با مساحت ۷۰ هزار مربع هم بهره برداری می‌شود.

یک دوم اراضی ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان قرار دار د

در ادامه ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان با اشاره به عملیات فتح‌المبین و مهندسی عملیات‌های نظامی، گفت: بالغ بر یک دوم اراضی ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان قرار دارد و با تفاهم و تعامل شفاف ارتش با بخش‌های مختلف توسعه شهری امکان پذیر شد و در جهت رفاه شهروندان گام برمی‌داریم.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز افزود: هدف نهایی شهرداری اصفهان و ارتش خدمت به شهروندان است و ارتش در این راه پیش قدم است.

وی ادامه داد: طی تفاهم و تعامل با شهرداری توسعه فاز نخست خیابان کمکی ارتش از بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان با سرعت در حال اجراست تا در روان سازی ترافیک مؤثر واقع شود.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان اضافه کرد: طرح‌های تعاملی با شهرداری به پیشنهاد ارتش انجام شد و در پیشبرد رینگ چهارم در جهت رفاه حال شهروندان مؤثر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بزرگراه شهید کشوری اصفهان پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: کلیات انتشار فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا بحث کارشناسی پیرامون قیمت نهایی آن طی هفته جاری انجام و این پروژه در جلسه آینده جمع‌بندی و مصوب شود.

وی افزود: ارزش این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان، آورده شهرداری ۱۵۰ میلیارد تومان و آورده سرمایه‌گذار ۵۰۰ میلیارد تومان است که شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ مترمربع و ۳۵۰ عدد پارکینگ مکانیزه می‌شود و پرداخت مابقی تملکات آن توسط سرمایه‌گذار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه در نوع خود بزرگترین پروژه پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی در کشور است که امیدواریم در طی هفته آینده مصوب و اجرایی شود.

حیدری با اشاره به رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس گفت: طرح عملیاتی این پروژه سال‌ها است در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ پارکینگ، ۵۵۰۰ مترمربع فضای اداری و ۲۲۰۰ مترمربع فضای تجاری منتشر و ارزش نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به رفع ابهامات موجود در پروژه زمین استاندارد اسکیت واقع در پارک گل محمدی مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به ابهامات موجود در این نوع پروژه‌ها، مقرر شد با مکاتبه از طرف شهردار این کلان‌شهر تمام معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه موظف و مکلف شوند تا استعلامات لازم در اسرع وقت به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌ها پاسخ داده تا نتایج آن برای تصویب نهایی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها مطرح شود.

حیدری بیان کرد: تعیین تکلیف هتل و مجموعه تجاری اجلاس آخرین مورد مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری بود که با توجه به قرارداد منعقده شده، مقرر شد جمع‌بندی نهایی آن در اسرع وقت انجام و ابهامات موجود رفع شود.

کد خبر 746916

دیگر خبرها

  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳