Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:54:31 GMT

برندسازی محصولات صنایع دستی کرمان مورد توجه است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۰۵۵۵

برندسازی محصولات صنایع دستی کرمان مورد توجه است

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است، گفت: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاظم حسین‌زاده اظهار کرد: امروز کارگاه آموزشی تجاری‌سازی و  برندسازی محصولات صنایع دستی ویژه فعالان و هنرمندان صنایع دستی این استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع دستی است، افزود: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.

وی با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بین‌المللی مفهوم برندسازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجسته‌ای ایفا می‌کند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی این استان است که در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تجاری‌سازی و برندسازی برای اولین مرتبه و با حضور مدرسان دانشکده هنر و معماری در استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا این کارگاه با حضور 40 هنرمند و فعال صنایع دستی و با حفظ موازین بهداشتی برپا می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با بیان اینکه طی سال گذشته کارگاه بسته‌بندی تولیدات صنایع دستی در کرمان برگزار شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه 30 تا 40 درصد هنرمندان و فعالان صنایع دستی را برآن داشت که با بسته‌بندی‌های جدی وارد عرصه فروش و بازاریابی شوند و امیدواریم کارگاه برندسازی و تجاری‌سازی نیز به فروش تولیدات صنایع دستی آنها کمک کند.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: برندسازی صنایع دستی معاون میراث فرهنگی کرمان محصولات صنایع دستی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمدجواد ساوری روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، مبلغ ۳۲۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۸۷ طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای ۳۴۲ طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان‌های استان پرداخت شد. او اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود ۴ درصد و با بازپرداخت ۵ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند. ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۴۵ طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است. این تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • ‌اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • ثبت ۲ میلیون بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۳