Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نیک پور مدیر رسانی ای باشگاه هرازآمل با تأیید تعطیلی تمرینات این تیم به خبرنگارمهرگفت، کادر فنی تیم والیبال هرازآمل بعد ازاعلام وضعیت قرمز شهرستان به علت شیوع بالای بیماری کرونا، تمرینات گروهی تیم را تعطیل کرد.

نیک پرور افزود: البته این تعطیلی کوتاه مدت خواهد بود و کادرفنی به بازیکنان اعلام کرده که از شهرستان نباید خارج شوند وبه منظور اطمینان از سلامت بازیکنان، آزمایش‌های ویژه کرونا از کادر فنی وبازیکنان تیم هرازنیز گرفته شده بود که خوشبختانه همواره اعلام شده منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانی ای باشگاه هرازآمل، ابرازامیدواری کرد، که ازاواخر ماه جاری تمرینات گروهی این تیم دوباره از سر گرفته خواهد شد.

تیم والیبال هراز آمل درپی انصراف تیم کاله مازندران، نخستین فصل حضور خود در رقابتهای لیگ برتروالیبال باشگاه‌های کشور را تجربه خواهد کرد.

این تیم برای حضور درفصل جدید این رقابتها، " بهروز عطایی" به عنوان سرمربی، " محمد شعبان پور" سرپرست است و بازیکنانی همچون " عادل غلامی، رضا قراء، حمزه زرینی، رحمان تقی زاده وچند بازیکن دیگر را به خدمت گرفته است.

کد خبر 4972729

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ برتر والیبال آمل ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 6085994

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • محور هراز مسدود شد
  • جاده هراز مسدود شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • خصلتی که کافران یهود را به خونخواری و جنگ‌افروزی کشاند
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز