Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوید دخیا که حالا بیشترین بازی را در بین بازیکنان خارجی تاریخ منچستریونایتد برای این باشگاه انجام داده است، امشب برای چهارصدمین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. 

اوله گونار سولسشر با وجود اشتباهات داوید دخیا در بازی های اخیر، از حمایت از دروازه بان تیمش دست نمی کشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، دخیا طی 18 ماه اخیر از بازیکنی که چهار سال بهترین بازیکن سال منچستریونایتد شد فاصله گرفته است و همین شایعاتی در مورد جایگزینی او با دین هندرسون را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرمربی منچستریونایتد همچنان حامی دروازه بان 29 ساله تیمش است.

حتی یک ثانیه هم به چنین چیزی (کنار گذاشتن دخیا از ترکیب) فکر نکردم؛ به هیچ وجه. دروازه بان منچستریونایتد کسی است که ذهنیتی قوی داشته باشد. داوید ذهنیتی قوی دارد و آنقدر در اینجا حضور داشته است که به زودی چهارصدمین بازی خودش را انجام می دهد. کسی که از در دیدن بودن و بازی کردن در اولدترافورد بترسد، به این رکورد نمی رسد، بلکه دستیابی به این رکورد با نشان دادن کیفیت و ذهنیتت درون زمین بازی محقق می شود. او شخصیتی قوی دارد و من در کنار گذاشتن او هیچ منفعتی ندیدم. 

دخیا از تمایل خود به ماندن در منچستریونایتد گفته است

پیتر اشمایکل گفته است داوید دخیا می تواند 10 سال دیگر هم به کارش ادامه بدهد و سولسشر در این مورد با هم تیمی سابق خود موافق است.

داوید فوق العاده بوده است و من از زمان حضورم در اینجا از کار کردن با او لذت برده ام. او گفت که می خواهد برای سالیان سال، شاید 10 سال دیگر اینجا بازی کند. این که تا چه زمانی می تواند در اوج بماند به خودش بستگی دارد چون دیدن تواضع او برای کار کردن با ریچارد، کریگ (مربی های مختص دروازه بان های منچستریونایتد) و سایر دروازه بانان تیم لذتبخش است. او قهرمان لیگ برتر، جام حذفی، لیگ کاپ و لیگ اروپا شده است ولی احتمالا این برایش کافی نیست. فکر نمی کنم تا زمانی که به جام های بزرگ تری دست پیدا نکرده است به رضایت برسد. گمان می کنم عدم کسب افتخارات بیشتر لکه سیاهی در کارنامه او محسوب می شود. او به جوایز فردی دست یافته است ولی فکر نمی کنم داوید از آن دسته افرادی باشد که به افتخارات فردی اهمیت می دهند، بلکه می خواهد به افتخار گروهی بزرگی برسد.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی