Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس ایالت ونچورا در کالیفرنیا همچنان در تلاش است، جسد نایا ریورا بازیگر هالیوودی را پیدا کند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، دپارتمان پلیس ایالات ونچورا در تلاش است، عموم مردم را از پیوستن به عملیات جست و جو برای پیدا کردن نایا ریورا بازیگر سریال «گلی» باز دارد. تصور می‌شود که این بازیگر به طور اتفاقی در دریاچه «پیرو»‌ی کالیفرنیا غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اریک بوشاو رئیس پلیس این ایالت به ورایتی گفت که مسئولان نمی‌خواهند دوستان یا طرفداران این شخص، خودشان برای پیدا کردن ریورا اقدام کنند. او اعلام کرد که این منطقه به شدت گرم است و زمینی پر شیب و ناهموار دارد.

او افزود: آن‌ها نیت خوبی دارند و می‌خواهند کمک کنند؛ اما اگر آن‌ها دچار کم آبی و خستگی شوند ما را از هدف اصلی که پیدا کردن نایا ریورا است، دور می‌کند. ما کسانی را داریم که کار جست و جو و نجات مفقودشدگان را برای سال‌ها انجام داده‌اند.

او گفت: ساحل و تمام مناطق اطراف آن در همان روز اول بررسی شدند. هیچ مدرکی برای این موضوع که ریورا خود را به خشکی رسانده، وجود ندارد.

گفته می‌شود درخواست‌هایی برای نصب تابلو‌ی هشدار در اطراف دریاچه «پیرو» مطرح شده که به امضای ۳۰ هزار نفر رسیده است. چندین نفر دیگر در سال‌های گذشته در این دریاچه غرق شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هالیوود بازیگر هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از رسانه‌های ترکیه، عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین، مرد ایرانی یک تاکسی برای گشت وگذار در استانبول کرایه کرد. بعد از چند ساعت، راننده که یاشار یانیکیورک نام داشت، از مسافر ایرانی 200دلار کرایه درخواست کرد که با عصبانیت او روبه‌رو شد. مرد ایرانی می‌گفت که از ابتدا بر سر کرایه 500لیره ای توافق کرده بودند اما حالا مرد راننده درخواستی چندین برابر توافق‌شان داشت. این مسئله باعث مشاجره و درگیری بین آنها شد و در این میان مرد مسافر که به‌شدت عصبانی شده بود، با چاقو به راننده حمله کرد، او را از ماشین بیرون انداخت و پشت فرمان نشست و فرار کرد. مردمی که در خیابان بودند و این صحنه را مشاهده کردند با عجله به‌سوی راننده رفتند اما متوجه شدندکه او بر اثر شدت جراحات جان باخته است. در ادامه پلیس در جریان قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس استانبول وارد عمل شدند و جست‌وجو برای دستگیری قاتل را شروع کردند. دقایقی بعد آنها موفق شدند تاکسی مورد نظر را شناسایی و با متوقف کردن آن، قاتل را دستگیر کنند.

مرد ایرانی در بازجویی‌های پلیسی گفت: در ایران حسابدار بودم اما دلم می‌خواست مهاجرت کنم و زندگی رویایی‌ام را بسازم. حدود 3‌ماه قبل برای زندگی و پیدا کردن کار به ترکیه آمدم. در این مدت تلاش زیادی کردم اما تا حالا موفق به پیدا کردن شغلی نشده‌ام. او گفت: از همان ابتدای ورودم به ترکیه در هتلی در میدان تکسیم اقامت داشتم. این در حالی بود که طی 3ماه اقامت در ترکیه، همه پس‌اندازم خرج شده بود و پول زیادی برایم نمانده بود. بعد از مدتی که از پیدا کردن کار ناامید شدم، به‌دنبال افرادی بودم که در زمینه قاچاق انسان فعالیت داشتند تا توسط آنها به آلمان مهاجرت کنم. فکر می‌کردم با رفتن به آلمان می‌توانم زندگی بهتری برای خودم بسازم.

او ادامه داد: روز حادثه، هتل را ترک کردم و تاکسی گرفتم تا در اطراف گشتی بزنم و شاید فردی را پیدا کنم که برای مهاجرت کمکم کند. آدرس مشخصی به راننده تاکسی ندادم و فقط به او گفتم که برای مدتی دراطراف گشت بزند. راننده تاکسی مرا به چندین محل و مکان برد و بعد از من ۲۰۰ دلار کرایه خواست. سر همین مسئله باهم بحث‌مان شد و به راننده گفتم من در ابتدا که سوار شدم به شما گفتم که ۵۰۰ لیره بیشتر ندارم و بر سر این مبلغ توافق کردیم. بحث بین ما بالا گرفت و راننده تاکسی به من توهین کرد.

متهم افزود: حرف‌های او مرا عصبانی کرد و باعث شد که چاقویی را که به همراه داشتم از جیبم بیرون بیاورم و چند ضربه به او بزنم. بعد از اینکه به راننده تاکسی حمله کردم، پول‌هایش را برداشتم و قصد فرار داشتم که دستگیر شدم.

مرد ایرانی پس از اعتراف به ارتکاب جنایت به اتهام قتل و سرقت خودروی مقتول در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 846040 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ترکیه حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • اگر سریع و تیزبین هستید، 8 تفاوت را برایمان پیدا کنید!
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی