Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: آمار بیماری کرونا روز‌های اخیر نشان‌دهنده افزایش مبتلایان، بیماران بستری و فوتی‌هاست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا حیدری صبح امروز در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت:آمار بیماری کرونا روز‌های اخیر نشان‌دهنده افزایش مبتلایان، بیماران بستری و فوتی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: در موج اول بر اساس ضرورت‌ها و اختیارات، شورا برای ایجاد محدودیت‌ها ورود پیدا کرد، در این دوره هم اعلام آمادگی کردیم، اما رویکرد کلان کشور محدودیت‌سازی نیست، بلکه کنترل‌های فردی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در دستور کار است.

حیدری خاطرنشان کرد: ظرف هفته آینده شهرداری لایحه‌ای برای مشاغلی که مشکلات آنها ادامه دارد، ارائه خواهد کرد.

توصیه ائمه جمعه اهل تسنن خراسان شمالی به مردم / کرونا را جدی بگیرید / حضور در تجمعات غیر‌ضروری «شرعی» نیست‌آران و بیدگل در وضعیت هشدارِ کرونا قرار دارداز گوشه و کنار کاشان| ابتلای کودک 11 ماهه به کرونا در آران و بیدگل تایید شد

وی بیان کرد: نزدیک 900 میلیارد تومان به شهرداری در این سه ماهه تحمیل شده چه در هزینه‌ها و چه کاهش درآمدها، اما باز هم مدیریت شهری آمادگی کمک دارد.

در ابتدای جلسه امروز شورای شهر مشهد؛ مروی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مشهد اظهار داشت:52 هزار و 817 معلول در شهر مشهد وجود دارد و26 درصد زنان سرپرست خانوار استان در مشهد هستند که تعداد این افراد جمعاً 34 هزار و 610 نفر است.

مروی گفت: ماهیانه 6 میلیارد و 100 میلیون تومان بهزیستی مشهد در قالب مستمری به افراد تحت پوشش خود کمک می‌کند.42 درصد معلولان مشهد شدید و 29 درصد معلولیت خیلی شدید دارند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT11 بیشتر بخوانید... معاون وزیر بهداشت: هیچ درمان شناخته شده‌ای برای کرونا کشف نشده/ داروهای موثر در ایران موجود است تسنیم همراه با مدافعان سلامت/ با سختی کار پرسنل رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن در روزهای کرونایی آشنا شوید نقاهتگاه‌های سپا‌ه در چهارمحال و بختیاری آماده خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد پیکان‌پور با بیان اینکه درک محدودیت و چالش های  داخلی و خارجی کشور، تلاش‌های سازمان غذا و دارو را در انجام وظایف بویژه تأمین انواع دارو بیشتر نشان می دهد، گفت: این موضوع را کسانی که در کوچکترین مسند اجرایی، آنهم در ارگان‌های استراتژیکی مثل غذا و دارو  قرار گرفته اند بهتر از هر کس دیگری متوجه هستند.  

وی با بیان اینکه سازمان غذا و دارو به‌رغم  چالش های بالفعل و بالقوه از انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و نمی کند درباره داروهای بیماران تالاسمی گفت: مصرف ماه دفروکسامین در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ هزار عدد ارزیابی می شد که تعداد تأمین شده آن بنا بر آمار دقیق  ۴.۹۰۰.۰۰۰ بوده است و از این تعداد  ۱.۳۲۰.۰۰۰ عدد آن  را برند دسفرال تشکیل می داد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در خصوص میزان تأمین همین برند در سال ۱۴۰۱ تعداد آن را  ۷۱۰.۰۰۰ عدد عنوان کرد.

 پیکان‌پور با اشاره به وضعیت مناسب تأمین این داروها درباره دفرازیروکس توضیح داد: در سال ۱۴۰۲ مصرف ماه این دارو حدود ۵۰۰ هزار عدد محاسبه شد که مبتنی بر آمار قابل استناد  ۶.۵۰۰.۰۰۰ عدد آن که اتفاقا ۳۵۸.۰۰۰ عددش شامل برند جیدنیو بود را تأمین کردیم و نکته قابل توجه  اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان تأمین برابر با  ۶.۶۰۰.۰۰۰ می شد که ۷۵.۰۰۰ عدد آن از برند جیدنیو است.

وی با بیان اینکه سواد عددی مهارتی است که به واسطه آن می توان به راحتی آمار را تجزیه و تحلیل کرد، گفت: در تأمین وضعیت  تأمین دارو های تالاسمی موفق عمل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!