Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:25:52 GMT

باخ: اینجا هستیم تا المپیک را برگزار کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۰۳۰

باخ: اینجا هستیم تا المپیک را برگزار کنیم

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: لغو بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گزینه‌ای آسان برای IOC بود، اما ما برای این موضوع کار نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در جدیدترین صحبت‌هایش از تلاش برای برگزاری المپیک 2020 توکیو با وجود افزایش شیوع ویروس کرونا در جهان خبر داد.

وی در گفت‌وگو با نشریه «اکیپ» فرانسه با بیان اینکه لغو المپیک 2020 توکیو گزینه‌ای آسان و در دسترس برای IOC بود، اظهار داشت: اینجا هستیم تا بازی‌ها را سازماندهی و برگزار کنیم، نه اینکه لغو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو این رویداد می‌توانست برای ما آسان‌تر باشد و حتی درآمدهای بیمه را نیز داشته باشیم، ولی ما اینجا هستیم تا بازی‌ها را سازماندهی کنیم. بحران اخیر نشان داد که در ورزش و جامعه به همبستگی بیشتری داریم.

المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد و قرار است در سال 2021 برگزار شود که این مسئله هزینه‌های زیادی را برای برگزار کنندگان به وجود آورده است. حفظ شرایط سالن‌ها و دهکده ورزشکاران برای سال آینده و همچنین هتل‌ها، حمل و نقل، بلیت‌فروشی و سازماندهی داوطلبان برگزاری از جمله کارهایی است که باید تا سال آینده انجام شود.

در همین خصوص تخمین زده شده که هزینه‌های کمیته بین‌المللی المپیک در این باره به 650 میلیون دلار دیگر افزایش پیدا کند. این در حالی است که سازمان‌دهندگان این رویداد متعهد شده‌اند که المپیک 2020 به منظور کاهش هزینه‌ها، با حذف برخی از برنامه‌ها برگزار شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک المپیک 2020 ژاپن کمیته بین المللی المپیک توماس باخ المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حماس در دوحه می‌ماند

به گزارش جام جم آنلاین، «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر در پاسخ به گزارش‌هایی درباره احتمال انتقال دفتر حماس به کشوری دیگر، تاکید کرد: «تا زمانی که حضور آن‌ها (رهبران حماس) در اینجا در دوحه برای تلاش‌های میانجی‌گری مفید و مثبت باشد، آن‌ها در اینجا خواهند ماند».

قطر از سال ۲۰۱۲ میزبان دفتر سیاسی حماس است و مدت‌هاست نقش میانجی بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی را ایفا می‌کند.

روزنامه رای الیوم نوشت الانصاری امروز سه شنبه در نشست خبری هفتگی گفت: «دفتر حماس با هماهنگی آمریکا و طرف‌های دیگر ایجاد شد تا یک کانال ارتباطی برای به ثمر رساندن میانجیگری‌های قطر بین رژیم صهیونیستی و فلسطین را وجود داشته باشد. این کانال ارتباطی طی سال‌های اخیر در موفقیت و تکمیل بسیاری از وساطت‌ها موفق بوده است».

دیگر خبرها

  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • اینجا صدا جان می‌گیرد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • دفتر حماس در دوحه می‌ماند
  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد