Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی در مراکز درمانی توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

مهرداد قریب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان حذف دفترچه درمانی سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفت با وزارت بهداشت طی پنج ماه آینده حذف دفترچه‌های درمانی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حذف  اعتبار دفترچه های درمانی از ابتدای خرداد ماه گفت: این مسئله  منجر به کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری‌ها  شده است و  بیمه شدگان نسبت به این موضوع رضایت دارند و از این پس  بیمه شدگان برای تأمین اعتبار نیازی به مراجعه به شعب ندارند و از طریق 6 روش دفاتر آنها تمدید می‌شود.

معاون سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با همپوشانی بیمه‌ای خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون 300 هزار همپوشانی بیمه‌ای بررسی و رفع شده و افرادی که دفترچه درمانی در سایر صندوق‌های بیمه ای داشته‌اند، حذف شده است.

قریب در پایان گفت: یکی از سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات به بیمه شدگان در کمترین زمان ممکن و با کیفیت است که در این زمینه تدابیر لازم پیش بینی شده است.

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از مرداد با بودجه 32هزار میلیاردی/ جزئیات افزایش حقوق مستمری‌بگیران با 30 و 35 سال سابقهامکان استفاده بازنشستگان از 270 مجموعه ورزشی و تفریحی وزارت رفاه

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تامین اجتماعی بیشتر بخوانید... متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از مرداد با بودجه ۳۲هزار میلیاردی/ جزئیات افزایش حقوق مستمری‌بگیران با ۳۰ و ۳۵ سال سابقه ضرورت بازنگری در اعمال محدودیت‌‌های کرونایی در تهران امکان استفاده بازنشستگان از ۲۷۰ مجموعه ورزشی و تفریحی وزارت رفاه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی حذف دفترچه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود

با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود، گفت: این حق بیمه در حقیقت تضییع حقوقی از مردم است که صورت می گیرد و شهرداری در این شرایط مقصر شناخته می شود.

به گزارش ایسنا، محمد آقامیری در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حملات شب گذشته به رژیم صهیونیستی و اینکه اقدام ما دفاعی مشروع بود، گفت: این اقدام نظامی صرفا اهداف نظامی را مورد هدف قرار دارد و این بسیار مهم است. اسرائیل در مدت اخیر زیرساخت‌ها، بیمارستان‌ها و تأسیسات را مورد حمله قرار داده است.

وی افزود: این اقدام سیلی محکمی بود که دشمن از خواب بیدار شود و این جنگ نابرابر با ملت مظلوم فلسطین به پایان برسد. پس از ۷۰ سال این اولین بار بود که یک گوشمالی برای رژیم غاصب از سوی امت اسلام صورت گرفت.

آقامیری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در ۲۲ شهریور سال قبل مصوبه‌ای در مورد بیمه تأمین اجتماعی دارد، افزود: درصدی روی عوارض پروانه‌ها از سال ۱۳۷۸ گرفته می شد که از ۱۰ درصد به ۲۵ درصد رسیده است.

وی تأکید کرد: ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود که تضییع حقوقی از مردم صورت می گیرد و شهرداری در این شرایط مقصر شناخته می شود. نمونه واقعی برای این موضوع وجود دارد، در منطقه یک ۲۶ میلیارد تومان عوارض کارشناس فنی برای ۱۷۰ متر اضافه بنا صادر شده که ۶.۵ میلیارد تومان برای بیمه تأمین اجتماعی اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: تقاضای ما این است که شهرداری تهران در صدور فیش‌ها تفکیک قائل شود متاسفانه بیمه تأمین اجتماعی این موضوع را از سر خود باز نمی کند و هیچ خدمتی به ازای آن ارائه نمی دهد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به راحتی با مصوبه مجلس ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه را دریافت می کند و صدای کسی در نمی آید، گفت: این سهم به عنوان حق کارگر دریافت می شود. چیزی بنا شده که پولی از کارفرما گرفته می شود و هیچ خدمتی به کارگر ارائه نمی شود. به نظر می رسد این پول غیرقانونی است. روی صحبت ما با شهرداری است که حتما روی فیش‌ها تفکیک ها را قائل شود تا تأمین اجتماعی تنها از محل صدور پروانه مبالغ را دریافت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان