Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@21:56:19 GMT

واکنش نمایده مجلس به طرح سوال از رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۱۶۴

واکنش نمایده مجلس به طرح سوال از رئیس جمهور

به گزارش افکارنیوز،

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حاشیه می‌برد و دو ماه وقت مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گیرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: ما در مجلس دهم هم طرح سؤال از رئیس جمهور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کلید زدیم و دو ماه از وقت مجلس تنها صرف همین کار شد و این کار درواقع ادامه همان راهی است که در مجلس دهم رفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار ویدئوکنفرانس نمایندگان با ایشان بر این نکته تأکید داشتند که با توجه به سال پایانی کار دولت، دولت و مجلس باید در پیشبرد امور با هم تعامل سازنده داشته باشند.

گودرزی خاطرنشان کرد: رهبری بر این نکته اشاره داشتند که مجلس باید از هر نوع جوزدگی پرهیز داشته باشند و از هر گونه مشغول شدن در مسائل حاشیه‌ای بپرهیزد.

وی در پایان گفت: رهبر انقلاب تأکید داشتند مجلس باید به وظیفه خود عمل کند حتی اگر انجام این کار برخلاف جو حاکم باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رهبر معظم انقلاب مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مرحله اول سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، تاکید کرد: پنجشنبه هفته جاری دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دور اول سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خوشبختانه اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان رخ داد و در حوزه اقتصادی و عمرانی شاهد اختصاص اعتبارات خوبی بودیم، افزود: سفر اول هیأت دولت به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این مصوبات و اعتبارات توانسته تحولات خوبی را در سراسر استان ایجاد کند، ابراز کرد: در حوزه عمرانی ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر اول اعضای هیأت دولت سیزدهم و رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص و هزینه شده است.

هاشمی از اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات اقتصادی سفر دور اول هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خبر داد و گفت: در مرحله دوم که این هفته برگزار می‌شود، دو برنامه محوری شامل دیدار مردمی در مرکز استان و افتتاح پروژه‌ها ترتیب داده شده است.

وی با بیان اینکه دیدار مردمی رئیس جمهور در مسجد امام (ره) سمنان و در صبح پنجشنبه برگزار می‌شود، تاکید کرد: دیدار با مردم شهرستان شاهرود و میامی نیز در شهر شاهرود رقم خواهد خورد که زمان آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6079305

دیگر خبرها

  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • رئیس جمهور کره جنوبی به دنبال واکنش پیشگیرانه برای تنش‌های غرب آسیا
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان